return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי
View this Thread in Original format
m0sh
טוב אז ככה
במהלך הטיול באיביזה התחלתי לשמוע רוק
בהתחלה שמעתי קולדפליי שזה לא ממש רוק אבל כשחזרתי כבר נכנסתי חזק לעסקי הרוק
ומאז פשוט קשה לי עם המוזיקה האלקטרונית...אני לא מוריד(אילן ישמח) ואני בקושי מסוגל להקשיב...זה לא שאני לא אוהב
מה שקורה עכשיו זה בדיוק הפוך למה שהיה לי עם רוק
תמיד אהבתי אבל לא הייתי מוריד ושומע
עכשיו זה בדיוק הפוך...אני עמוק עם
pearl jam
blind melon
counting crows
creed
alice in chanis
ו"כו

ועכשיו אני מרגיש כל כך טוב שאני שומע את המוזיקה הזאת ופשוט כיף לשיר את
המילים ושיש לשירים משמעויות
הבעיה פה שוב,אני עדיין אוהב מוזיקה אלקטרונית...בחלקה - אני לא מסוגל כבר לשמוע את פול ואן דייק וכ"ו אבל אנג'לו מטריף אותי ואני עדיין מתקלט לפעמים
אבל למשל פרוגרסיב אני ממש אוהב ואני פשוט נמחקתי לגמרי
אני כבר לא מבין כמעט כלום באמנים
אם מישהו יוכל לעזור לי להחזיר אותי לסצינה שפשוט עזבתי לגמרי...
DjChook
story of my life
cluBBer
OHHH !!!
KrazyDJs
אממ...איזה בדיוק סיגנונות אתה מחפש?

סטייל אנג'לו ואינגרוסו? פאנקי, אלקטרו, אסיד, טרייבל האוס?
או פרוג האוס סטייל מיקאלי למשל...או הרנן קטאניו וכו'...
m0sh
אנג'לו אני יכול להסתדר אני חושב
אבל חוץ ממנו אני די בור ועם הארץ עכשיו...פרוגרסיב נעלם לי
Glenn-Holmes
פרוגרסיב טראנס מאסטר - זה אני יכול לעזור לך:)

אבל אני מאמין שלא לזה אתה מתכוון
בכל אופן קטע חדש ומצוין לגבריאל אנד דרזדן
ועוד קטע תחת "מוטורסייקל" שנשמע אלקטרו פרוגרסיב מדהים לטעמי
m0sh
אז יאללה היט מי
אני חושב שאיפשהו באוגוסט פשוט חדלתי
כבר לא מצאתי עניין
פתאום אני לא יודע כלום
לא שם לב לשירים שיוצאים...כלומר גם השמות לא מעוררים לי עניין
אבל עובדה אני עדיין מתקלט ונהנה מזה...לא איבדתי את האהבה
פשוט רוק כמעט כל היום אצלי
DjChook
מוש
תתחיל לשמוע
Linkin park ;)
Glenn-Holmes
אולי גם לי זה יקרה יום אחד
הייתי בטאואר רקורדז ביום חמישי האחרון וראיתי שיצא לפו פייטרס דיסק חדש
פאק כל כך אהבתי אותם פעם...פשוט עברתי לאלקטרוני
מעולם לא הפסקתי לאהוב רוק - בדיוק כמוך
KrazyDJs
john dahlback and andy p - falling in love dub mix
mylo vs. miami sound machine - doctor pressure dirty club mix
superchumbo - everything u robbie rivera remix
lee coombs ft katherine ellis - shiver murk miami heat remix
depeche mode - shake the disease tiga remix
john dahlback - sugar original
jerry ropero & denis the menace - u
roger sanchez feat gto - turn on the music superchumbo mix
white stripes - blue orchid dirty funker blue mix
bob sinclar - love generation hand chadrick lovely remix

נסה את אלו..אולי תמצא פה משהו נחמד..
אם אתה לא מוצא קטע מסויים שלח הודעה באייסי

THE_BLUE_DRAGON
כאילו מה אתה בא להסתלבט???
איך מישהו שנוסע לאיביזה מתחיל לשמוע רוק???
כאילו כאילו כאילו כאילו איפה שמעת את זה בכלל שם?
או איך בכלל נוצרה אפשרות כזאת?

נשמע ממש כמו סיוט ברחוב אלם!!!
:eyespop:
Shahar
אולי גם לי זה יקרה.. :rolleyes:
יצא לישי לוי דיוידי וקניתי אותו :D

וגיל אני איתך
+1
ככה גודלים פריקים :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement