|
תצילו אותי
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
טוב אז ככה
במהלך הטיול באיביזה התחלתי לשמוע רוק
בהתחלה שמעתי קולדפליי שזה לא ממש רוק אבל כשחזרתי כבר נכנסתי חזק לעסקי הרוק
ומאז פשוט קשה לי עם המוזיקה האלקטרונית...אני לא מוריד(אילן ישמח) ואני בקושי מסוגל להקשיב...זה לא שאני לא אוהב
מה שקורה עכשיו זה בדיוק הפוך למה שהיה לי עם רוק
תמיד אהבתי אבל לא הייתי מוריד ושומע
עכשיו זה בדיוק הפוך...אני עמוק עם
pearl jam
blind melon
counting crows
creed
alice in chanis
ו"כו
ועכשיו אני מרגיש כל כך טוב שאני שומע את המוזיקה הזאת ופשוט כיף לשיר את
המילים ושיש לשירים משמעויות
הבעיה פה שוב,אני עדיין אוהב מוזיקה אלקטרונית...בחלקה - אני לא מסוגל כבר לשמוע את פול ואן דייק וכ"ו אבל אנג'לו מטריף אותי ואני עדיין מתקלט לפעמים
אבל למשל פרוגרסיב אני ממש אוהב ואני פשוט נמחקתי לגמרי
אני כבר לא מבין כמעט כלום באמנים
אם מישהו יוכל לעזור לי להחזיר אותי לסצינה שפשוט עזבתי לגמרי... |
|
|
| KrazyDJs |
אממ...איזה בדיוק סיגנונות אתה מחפש?
סטייל אנג'לו ואינגרוסו? פאנקי, אלקטרו, אסיד, טרייבל האוס?
או פרוג האוס סטייל מיקאלי למשל...או הרנן קטאניו וכו'... |
|
|
| m0sh |
אנג'לו אני יכול להסתדר אני חושב
אבל חוץ ממנו אני די בור ועם הארץ עכשיו...פרוגרסיב נעלם לי |
|
|
| Glenn-Holmes |
פרוגרסיב טראנס מאסטר - זה אני יכול לעזור לך:)
אבל אני מאמין שלא לזה אתה מתכוון
בכל אופן קטע חדש ומצוין לגבריאל אנד דרזדן
ועוד קטע תחת "מוטורסייקל" שנשמע אלקטרו פרוגרסיב מדהים לטעמי |
|
|
| m0sh |
אז יאללה היט מי
אני חושב שאיפשהו באוגוסט פשוט חדלתי
כבר לא מצאתי עניין
פתאום אני לא יודע כלום
לא שם לב לשירים שיוצאים...כלומר גם השמות לא מעוררים לי עניין
אבל עובדה אני עדיין מתקלט ונהנה מזה...לא איבדתי את האהבה
פשוט רוק כמעט כל היום אצלי |
|
|
| DjChook |
מוש
תתחיל לשמוע
Linkin park ;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
אולי גם לי זה יקרה יום אחד
הייתי בטאואר רקורדז ביום חמישי האחרון וראיתי שיצא לפו פייטרס דיסק חדש
פאק כל כך אהבתי אותם פעם...פשוט עברתי לאלקטרוני
מעולם לא הפסקתי לאהוב רוק - בדיוק כמוך |
|
|
| KrazyDJs |
john dahlback and andy p - falling in love dub mix
mylo vs. miami sound machine - doctor pressure dirty club mix
superchumbo - everything u robbie rivera remix
lee coombs ft katherine ellis - shiver murk miami heat remix
depeche mode - shake the disease tiga remix
john dahlback - sugar original
jerry ropero & denis the menace - u
roger sanchez feat gto - turn on the music superchumbo mix
white stripes - blue orchid dirty funker blue mix
bob sinclar - love generation hand chadrick lovely remix
נסה את אלו..אולי תמצא פה משהו נחמד..
אם אתה לא מוצא קטע מסויים שלח הודעה באייסי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כאילו מה אתה בא להסתלבט???
איך מישהו שנוסע לאיביזה מתחיל לשמוע רוק???
כאילו כאילו כאילו כאילו איפה שמעת את זה בכלל שם?
או איך בכלל נוצרה אפשרות כזאת?
נשמע ממש כמו סיוט ברחוב אלם!!!
:eyespop: |
|
|
| Shahar |
אולי גם לי זה יקרה.. :rolleyes:
יצא לישי לוי דיוידי וקניתי אותו :D
וגיל אני איתך
+1
ככה גודלים פריקים :whip: |
|
|
|
|