|
תצילו אותי (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין
קניתי אתמול את שתי הדיסקים האחרונים של קולדפליי
אחד מההרכבים המוכשרים והטובים ביותר...
חסר רק הדיסק הראשון שהיה מצוין גם הוא
באמת לא יזיק לי קצת לחזק טיפה את הקשרים שלי שנותקו עם הרוק
מוש יש לך חולצה שחורה להלוות לי? (ציניות היא הצד החזק שלי להזכירכם :D ) |
|
|
| m0sh |
יפה יגאל
אבל קולדפלי זה יותר פופ-רוק
:D
בכל מקרה
טעות שקנית את הדיסק השלישי כי הוא לא משהו...יש בו כמה שירים טובים
אבל הראשון הכי טוב
הכל פה לפי דעתי כמובן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין |
אהבתי
מי שלא בעד שיביא ביד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
יפה יגאל
אבל קולדפלי זה יותר פופ-רוק
:D
בכל מקרה
טעות שקנית את הדיסק השלישי כי הוא לא משהו...יש בו כמה שירים טובים
אבל הראשון הכי טוב
הכל פה לפי דעתי כמובן |
בזמנו שמעתי גם תראשון וגם תשני והשני היה יותר טוב לדעתי...
ממש כל שיר שם היה מצוין
בייחוד ראש אוף בלאד טו דה הד שלבסוף הצלחתי להחליט שזה השיר מספר אחת שלי מהאלבום ההוא |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין
קניתי אתמול את שתי הדיסקים האחרונים של קולדפליי
אחד מההרכבים המוכשרים והטובים ביותר...
חסר רק הדיסק הראשון שהיה מצוין גם הוא
באמת לא יזיק לי קצת לחזק טיפה את הקשרים שלי שנותקו עם הרוק
מוש יש לך חולצה שחורה להלוות לי? (ציניות היא הצד החזק שלי להזכירכם :D ) |
קולד פליי מאוד מוערכים על ידי
הרכב משובח....
אחלה מוזיקה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב מוש הבנתי מה אתה צריך
לך על
radiohead
מוזיקה אנדרגראונד, אקספרמנטלית רוק מתקדם
נראה לי זה מה שאתה מחפש |
|
|
| Meltdown |
מוש, אם אכן אתה בכיוון של רדיוהד, שווה לך לרכוש את
THE BENDS
שזה הדיסק לפני
O.K. COMPUTER
THE BENDS
זה דיסק פשוט עצום
נ.ב. שחר, תאמין לי שההתעלמות תהיה הדדית, אתה יכול להיות בטוח ב 100% בכך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
מוש, אם אכן אתה בכיוון של רדיוהד, שווה לך לרכוש את
THE BENDS
שזה הדיסק לפני
O.K. COMPUTER
THE BENDS
זה דיסק פשוט עצום
נ.ב. שחר, תאמין לי שההתעלמות תהיה הדדית, אתה יכול להיות בטוח ב 100% בכך |
+1 |
|
|
| m0sh |
וואי וואי נראה לכם שאני לא מכיר את רדיוהאד?
זה חור בהשכלה
The bends
אלבום מצויין
High and dry
fake plastic trees
just
street spirit...
אבל OK COMPUTER
הכי טוב
אין על פארנואיד אנדרואיד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
וואי וואי נראה לכם שאני לא מכיר את רדיוהאד?
זה חור בהשכלה
The bends
אלבום מצויין
High and dry
fake plastic trees
just
street spirit...
אבל OK COMPUTER
הכי טוב
אין על פארנואיד אנדרואיד |
Karma Police!!!
אחד מהגדולים שלהם וגם קליפ מצוין!! |
|
|
| m0sh |
תקשיב אילן יש לי תוכנת קריוקי ויש לי מלא שירים וגם קארמה פוליס
זה אחד הדברים הכי טובים
ועכשיו לנושא
Morillo Romero & Nunez - Dancin (Angello Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty Mix)
לפנים!
הנה האוס ומטאל
כל מי שאוהב את זה פריק מגעיל שיחתוך לעצמו את הורידים
שחר אסור לך לאהוב את זה
כי אתה לא פריק
וגם אנג'לו ואינגרוסו פריקים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
ועכשיו לנושא
Morillo Romero & Nunez - Dancin (Angello Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty Mix)
לפנים!
|
זה הבוטלג שלהם מה EM לא?
לא יצא לי לשמוע עדיין אבל הבנתי שהם שיחקו עם איזה טראק של מטאליקה...
האוריגינל של מורילו קטע אלוף... |
|
|
|
|