return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 19)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין

קניתי אתמול את שתי הדיסקים האחרונים של קולדפליי

אחד מההרכבים המוכשרים והטובים ביותר...

חסר רק הדיסק הראשון שהיה מצוין גם הוא

באמת לא יזיק לי קצת לחזק טיפה את הקשרים שלי שנותקו עם הרוק
מוש יש לך חולצה שחורה להלוות לי? (ציניות היא הצד החזק שלי להזכירכם :D )
m0sh
יפה יגאל
אבל קולדפלי זה יותר פופ-רוק
:D
בכל מקרה
טעות שקנית את הדיסק השלישי כי הוא לא משהו...יש בו כמה שירים טובים
אבל הראשון הכי טוב

הכל פה לפי דעתי כמובן
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין


אהבתי
מי שלא בעד שיביא ביד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
יפה יגאל
אבל קולדפלי זה יותר פופ-רוק
:D
בכל מקרה
טעות שקנית את הדיסק השלישי כי הוא לא משהו...יש בו כמה שירים טובים
אבל הראשון הכי טוב

הכל פה לפי דעתי כמובן


בזמנו שמעתי גם תראשון וגם תשני והשני היה יותר טוב לדעתי...
ממש כל שיר שם היה מצוין

בייחוד ראש אוף בלאד טו דה הד שלבסוף הצלחתי להחליט שזה השיר מספר אחת שלי מהאלבום ההוא
ronsh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
והנה פוסט שלא יודע איך יתייחסו אליו פה אבל על הזין

קניתי אתמול את שתי הדיסקים האחרונים של קולדפליי

אחד מההרכבים המוכשרים והטובים ביותר...

חסר רק הדיסק הראשון שהיה מצוין גם הוא

באמת לא יזיק לי קצת לחזק טיפה את הקשרים שלי שנותקו עם הרוק
מוש יש לך חולצה שחורה להלוות לי? (ציניות היא הצד החזק שלי להזכירכם :D )


קולד פליי מאוד מוערכים על ידי
הרכב משובח....

אחלה מוזיקה
DJ-Kreing^^
טוב מוש הבנתי מה אתה צריך
לך על
radiohead
מוזיקה אנדרגראונד, אקספרמנטלית רוק מתקדם
נראה לי זה מה שאתה מחפש
Meltdown
מוש, אם אכן אתה בכיוון של רדיוהד, שווה לך לרכוש את
THE BENDS
שזה הדיסק לפני
O.K. COMPUTER
THE BENDS
זה דיסק פשוט עצום

נ.ב. שחר, תאמין לי שההתעלמות תהיה הדדית, אתה יכול להיות בטוח ב 100% בכך
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
מוש, אם אכן אתה בכיוון של רדיוהד, שווה לך לרכוש את
THE BENDS
שזה הדיסק לפני
O.K. COMPUTER
THE BENDS
זה דיסק פשוט עצום

נ.ב. שחר, תאמין לי שההתעלמות תהיה הדדית, אתה יכול להיות בטוח ב 100% בכך


+1
m0sh
וואי וואי נראה לכם שאני לא מכיר את רדיוהאד?

זה חור בהשכלה

The bends
אלבום מצויין

High and dry
fake plastic trees
just
street spirit...

אבל OK COMPUTER
הכי טוב

אין על פארנואיד אנדרואיד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
וואי וואי נראה לכם שאני לא מכיר את רדיוהאד?

זה חור בהשכלה

The bends
אלבום מצויין

High and dry
fake plastic trees
just
street spirit...

אבל OK COMPUTER
הכי טוב

אין על פארנואיד אנדרואיד


Karma Police!!!
אחד מהגדולים שלהם וגם קליפ מצוין!!

m0sh
תקשיב אילן יש לי תוכנת קריוקי ויש לי מלא שירים וגם קארמה פוליס
זה אחד הדברים הכי טובים



ועכשיו לנושא
Morillo Romero & Nunez - Dancin (Angello Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty Mix)

לפנים!
הנה האוס ומטאל
כל מי שאוהב את זה פריק מגעיל שיחתוך לעצמו את הורידים

שחר אסור לך לאהוב את זה
כי אתה לא פריק
וגם אנג'לו ואינגרוסו פריקים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by m0sh
ועכשיו לנושא
Morillo Romero & Nunez - Dancin (Angello Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty Mix)

לפנים!


זה הבוטלג שלהם מה EM לא?
לא יצא לי לשמוע עדיין אבל הבנתי שהם שיחקו עם איזה טראק של מטאליקה...

האוריגינל של מורילו קטע אלוף...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
Privacy Statement