|
תצילו אותי (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
תקשיב אילן יש לי תוכנת קריוקי ויש לי מלא שירים וגם קארמה פוליס
זה אחד הדברים הכי טובים
ועכשיו לנושא
Morillo Romero & Nunez - Dancin (Angello Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty Mix)
לפנים!
הנה האוס ומטאל
כל מי שאוהב את זה פריק מגעיל שיחתוך לעצמו את הורידים
שחר אסור לך לאהוב את זה
כי אתה לא פריק
וגם אנג'לו ואינגרוסו פריקים |
בונא אתה אחד החפרניםםםם של החיים
ידידה שלי פה ובדיוק לפני שניה אמרתי לה שחפרת לי אחושרמוטה עם זה ועכשיו אני רואה תפוסט הזה והיא צוחקת עלי שאני מכירתך תקולט??
נכון מטאל זה לפריקים
וכל הפריקים על הזין שלי ואם בא לך גם אתהההה
יאללה סע |
|
|
| Shahar |
ידידה שלי אומרת לך לבראשית יש שם הרבה חתיכים כמוך :haha:
וסתם על הדרך אחותי אמרה עדיף להיות "ערס" מלהיות פריק
והיא בכלל סטייליסטית אז.. |
|
|
| m0sh |
את יודעת כמה ידידה שלך לא מעניינת אותי?
אז מה אם היא אומרת את זה? מה היא קובעת
אתה דביל מיום ליום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
את יודעת כמה ידידה שלך לא מעניינת אותי?
אז מה אם היא אומרת את זה? מה היא קובעת
אתה דביל מיום ליום |
היא לא קובעת אבל אנלא היחיד שחושב ככה
ועזוב תכלס פדיחה כבר להגיב
digggeeeeeerrrrr |
|
|
| DjChook |
| שחר, סקאזי פריקים :) |
|
|
| omergunr |
| בראשית זה היפים יש הבדל :o |
|
|
| m0sh |
שחר אתה החופר
אז היא לא היחידה שחושבת ככה אז מה
וגם כולנו בפורום פה חושבים אחרת ממך ערס קטן
אתה בכלל אוהב את המיקס הזה של אנג'לו? זה עם מטאל לפריקים. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר אתה החופר
אז היא לא היחידה שחושבת ככה אז מה
וגם כולנו בפורום פה חושבים אחרת ממך ערס קטן
אתה בכלל אוהב את המיקס הזה של אנג'לו? זה עם מטאל לפריקים. |
חחחחחחחחחחחח טובבב שתהיה בעניינים הצחקת אותה אחושרמוטה שאמרת עלי חופר
אה וגם שאמרת ערס פחח
חבל שאנלא יכול להוכיח לך שהיא באמת אמרה את זה "מיזה הילד וראייטי הזה איזה ילדים קטנים" ותחשוב עוד שהיא אחת שזורמת עם הכל וצוחקת מהכל ואפילו היא כבר חשבה שתאומלל |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחח טובבב שתהיה בעניינים הצחקת אותה אחושרמוטה שאמרת עלי חופר
אה וגם שאמרת ערס פחח
חבל שאנלא יכול להוכיח לך שהיא באמת אמרה את זה "מיזה הילד וראייטי הזה איזה ילדים קטנים" ותחשוב עוד שהיא אחת שזורמת עם הכל וצוחקת מהכל ואפילו היא כבר חשבה שתאומלל |
וואי שחר איזה גבר תיוצא! יוווו תספר תספר שוב איך ידידה שלך קראה למישו מהפורום ילד וראייטי, איזה חזק זה היההההההה איך היא? באמת זורמת!? כן??? וואי וואי אתה והיא בטח וואי וואי, אני מזה תופס ממך עכשיו פפפיייי אינך מושג בכלללל |
|
|
| Viber |
Gentelmans,
You are all s
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואי שחר איזה גבר תיוצא! יוווו תספר תספר שוב איך ידידה שלך קראה למישו מהפורום ילד וראייטי, איזה חזק זה היההההההה איך היא? באמת זורמת!? כן??? וואי וואי אתה והיא בטח וואי וואי, אני מזה תופס ממך עכשיו פפפיייי אינך מושג בכלללל |
פחחחחח ימתרומם אני בנזונה אם תלא מסתכל על בנות כמוה ומשפשף נו עוד גנגסטר בא לי פחחח
תקשר אלי שתסתובב עם בנות כמו ידידות שלי טוב מותק
איפה היית באילטה חיכיתי שתבוא אלי עם הדיבור של הגנגסטר להוכיח לי איזה גבר אתה מחוץ לאינטרנט |
|
|
| m0sh |
| עזוב שחר אולי פשוט תעזוב לפורום עם אנשים יותר מגניבים |
|
|
|
|