|
תצילו אותי (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
^^^
כל הכבוד חן!!!
בקיצור שחר ועוד הרבה
תעזבו כל היום לקטלג אנשים לפי שמות והכללות |
|
|
| Glenn-Holmes |
חן חזק ואמץ על הפוסט!
שורה תחתונה
listen to the music
live the music
love the music
לא יודע למה
אבל הייתי חייב לכתוב את זה...
זה המוטו שלי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
i got sent to outer space to find another race...
out of space...
מה רוק בזה?
עזוב שחר אמרתי לך די כבר
אני לא יכול לשמוע כבר את החפירות שלך
יש לי חור בראש? לא אז אל תזיין לי אותו |
בונא ימכוער חחח הלוואי עליך להיות חפרן כמוני
סבבה שאתה מתבייש בעצמך אנלא בא בטענות אבל אל תזרוק את זה עלי
עכשיו פרנציפ כשתהפוך לפריק אומלל אני יזרוק עליך זין אחושרמוטה
וכן על הזין שלי כל הפריקים ואם תשומע תמוזיקה הזאת גם אתה על הזין
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב בוא ננסה לעשות קצת סדר (אני במצב רוח טוב הבוקר)
בעולמנו יש מספר של הגדרות לאנשים
יש... פריקים, חנונים, צפונים, סקייטרים, בלאקרים וערסים
זה לפחות בגדול
עכשיו, לכל אחד מהם נכון יש סגנון לבוש, התנהגות וחברים משלו
וגם סגנון מוזיקה משלו. אבל הדברים האלה לא אומרים דבר על הבנאדם
מספר דוגמאות:
יקום הבנאדם שיתווכח איתי על זה שרוב האנשים ששומעים טראנס בתיכון הם לא חנונים. ואני לא מדבר על החבר'ה שהולכים למסיבות טבע ומעשנים סמים, אני מדבר על האנשים בגילאים היותר נמוכים ששומעים קלאב טראנס, ובתכלס מה שאנחנו. או לפחות חלקים מאיתנו היו במהלך השנים.
עכשיו בוודאי שכל בנאדם יכול להיות באותו רגע או בהפרש של ימים מספר דמויות, זה כל היופי בלהיות בנאדם.
יש לי ידידה שהיא הכי מתוקה בעולם, באה מבית עשיר וטוב ומנגנת על פסנתר כבר 6 שנים ממש מוכשרת בקלאסי. והנה היא יכולה גם ללבוש על עצמה חולצה שחורה ולנגן בלהקת מטאל.
יש לי חבר מתופף שכל הזמן עם חולצות גדולות של להקות מטאל,
והנה הוא עדין חופר איתי בצוף כשיש Poison בגרסת טראנס.
אולי נדבר גם על סקייטרים שאותם בכלל שחכת שחר, ובתור "ערס" אמורה להיות לך בעיה הרבה יותר קשה עם הסקייטר-בויז, שהרי הם אלה שיצאו במלחמה נגד הערסים.
אוקי, לחזור לפוקוס (קורה לי שאני כותב הרבה)
צפונים זה אנשים שמחפשים צומי, אבל כמוהם הבלאקרים, אתה מסכים איתי שאם יצאו חולצות לבנות של להקות רוק זה לא יראה "מזעזע" או יגרום לך להסתכל על הבנאדם. מצד שני, אם צפונית לא תלך עם ג'ינס נמוך וגופיה לבנה צמודה אז גם עליה פחות יסתכלו. אז כמו שאתה שם משקפי שמש ב 9999$ ומתלבש יפה, וכמו שכולנו, כדי להרגיש שווים ושיסתכלו עלינו ויחשבו שאנחנו שווים
אותם אנשים עושים את זה ככה, כי בקהילה שלהם, ככה נחשבים למיוחד.
אפילו יותר מזה, זה ביחס הפוך, כמה שהחולצה שלך יותר חדשה אתה תחשב מגניב, שמה כמה שהחולצה יותר ישנה זה יותר נחשב (למשל חולצות מסיבובי הופעות של לפני 10 שנים וכו')
עכשיו לרגע לא אמרתי שאחד מהדרכי חיים הוא הטוב יותר. אני מאמין בלגוון... אני יודע שבתיכון מצאתי את עצמי מאד אוהב ללכת זרוק, מהסיבה שלא רציתי שיחשבו עלי שאני טחון, או עשיר או מחפש פוזה. וגם כי מאד אהבתי להסתובב עם האנשים אותם אתה מכנה פריקים.
עכשיו המצחיק הוא שעד היום אני מגדיר אותם כפריקים, וקורה להם פריקים, אבל הם פריקים בעיני בצורה המצחיקה של המילה, ולא אף אחד מהם לא עם 20 עגילים בכל אוזן, את האנשים האלה די הר מסלקים מהחבורות.
ולכן אתה מוצא אותם לרוב ברחוב מחפשים את עצמם.
עכשיו שחר, אני מצטער להגיד לך אבל קהילת הפריקים מקבלת הרבה יותר אנשים אליה מקהילת הערסים שאתה בטוח שהיא כ"כ חמה ואוהבת.
רוב קהילת המטאל בארץ היום ממוקמת ב HYDEPARK, הפורומים ואני יודע כי מדי פעם אני מקבל לינקים לשם שחברים שלי שולחים לי תמונות או דברים כאלה
אין מה לעשות, גם במדינת ישראל הקטנה יש המון דברים שאתה לא אמור ולא תפתח אליהם, ויודע מה, הדבר האחרון שקשור פה הוא המוזיקה. |
קודם כל אנלא ערס מה נפלת עלי
דבר שני סקטרים לא סקטרים לא יודע מה לא מעניינמתי גם אליהם התכוונתי כן
ואם הם יצאו במלחמה נגד ערסים הקבוצה הזאת שנקראת סקטרים תיכחד
תגיד שצפונים מחפשים צומי..זה לא קשור..הם נראים תמיד נקיים ומסודרים מה שפריקים לא נראים
הם לא מסתובבים בכנופיות עם סקטברודים וכל מיני דברים שאני מתבייש לתלות על הכלב שלי אפילו
הם לא דוקרים את עצמם ביד וכל הזמן בוכים על החיים
אפילו אם אני מנסה להתעלם מאיך שהם נראים אני מסתכל על התיסכולים שיש להם ותראה איזה אומללים
אתה יכול עכשיו להיכנס לאיזה פורום או אתר היכרויות ולשאול "מה עדיף סטייליסט\ערס\צפוני או פריק?" ותעתיק לפה את התשובות
הסקר ידבר בעד עצמו
אני יודע שבקהילה שלהם הם נחשבים נורמלים אבל זה לא אומר שמה שהם עושים זה נורמלי!! כן גם לי יש משקפיים ב 1400 שקל זה אומר שאני לא נורמלי? זה אומר שיש לי בעיות נפשיות?!
לא..אבל ללכת עם חולצה קרועה..ללכת ולהראות מלוכלך...לחשוב שהעולם מתנכל לי ולחתוך את עצמי זה להיות חולה נפש
ובקשר לקהילה שמקבלת אנשים
אתה באמת מגזים עם השטויות שתכותב
כי זה הכי לא
בגף שלי יש מספיק אנשים שאתה תגיד שהם ערסים
וכל בנאדם חדש שבא אנחנו מקבלים ונותנים לו תנשמה
תיודע שחיילים חדשים אצלנו אנחנו לא נותנים להם לעבוד בכלל ונותנים להם הכי כבוד בארץ כדי שישתלבו!?
נכון איזה אחד אצלנו (אשכנזי ממש במקרה) שמנצל את זה וזורק זין ובגלל זה מאכילים אותו זין
אבל הקהילה שאתה קורא לה קהילה של ערסים מקבלת כ-ל בנאדם שמעריך את הכבוד שנותנים לו
ועוד דוגמא יותר קרובה
כל המשפחה של אמא שלי הם אנשים שאתה בטח תגיד שהם ערסים
ואני אומר לך שכבוד שאתה תקבל אצלהם לא תקבל בשום מקום
הם ימכרו תבית שלהם בשביל לעזור לבנאדם חשוב להם
ולא כמו איזה (אני לא יזכיר שם של עדה) יתחילו לחשוב מה ייצא להם מזה..כי לא מעניין אותם מה ייצא להם..מה שחשוב להם זה לעזור במה שאפשר
וסתם בשביל הפרוטוקול הייתי עם ההורים שלי בבית אבות לפני כמה חודשים
וסתם על הדרך אמא שלי אמרה לי סתכל שים לב טוב תראה שרוב האנשים פה אשכנזים למה ספרדים לא יתנו להורים שלהם להיכנס לבית אבות ולזרוק אותו שם הם ידאגו לו ויתנו לו את הלב עד הסוף
וזה נכון
ואל תגיד שאמא שלי גזענית כי אתה יכול ללכת לסיבוב בבית אבות ולראות בדיוק תאוכלוסיה
בקיצור
תהיה בטוח שפריקים שהם אנשים חסרי בטחון שכל החיים שלהם התבאסו עליהם מקבלים הרבה פחות אנשים מאשר האנשים שאתה קורא להם ערסים אז חלאס |
|
|
| DjChook |
אתה יודע מה נאי רואה
אני רואה אותך מתייחס למוש כמו פריק עכשיו ולכן אתה מקלל אותו
ואלי אני לא יודע איך אתה מתייחס אבל אתה עונה בצורה הרבה יותר בוגרת
קבל את זה כהתייחסות שאני מצפה שכל בנאדם בפורום פה יקבל תגובות ממך כמו שאני מקבל.
עכשיו, בקשר למה שכתבת... מזרחים הם ערסים ואשכנזים הם צפונים ? תגיד לי .. נולדתי אתמול ? אני מכיר ערסים אשכנזים ... העדות פה לא משחקות תפקיד...
אם עוד פעם אחת אתה תזכיר את המושג "CUTTERS" ביחד עם פריקים אז אני באמת אסגור את הדיון הזה, כי זה יציאה כ"כ מטומטמת וצרת אופקים
אתה יודע שאחוז החותכות הוא הרבה יותר גבוה בקרב הצפוניות מאשר בקרב הפריקים... זה שבישראל זה לא נפוץ, זה לא אומר את זה לגבי העולם.
אתה רוצה שאני אתחיל להכנס איתך לבולימיה ? לאנורקסיה ? אתה נטפל פה לאוכלוסיה שלא עשתה לך כלום, לא רוצה ממך כלום, ואתה בכל זאת בא ויוצא בהצהרות על "המלוכלכים".
הם לא מלוכלכים, ותאמין לי שהכרתי בלאקרית, כל היום שרשראות שטן ובגדים שחורים זרוקים, ועדין כל היום הייתה מריחה כמו צפונית על, השיער עם 200 מרככים וכאלה...
אתה יודע מה אתה ? אתה מדביק תוויות! אתה איש הדעות הקדומות...
זה פשוט מצחיק אותי כל פעם מחדש, שאתה מנסה להכליל את כל אוכלוסית הפריקים עם אנשים בעלי בעיות נפשיות.
אולי זה יעבוד בעולם הצר שלך שבו כולם נותנים כבוד ומכבדים כל מילה שיוצאת למישהו מהפה, ותאמין לי זה אחת הסיבות הגדולות שאני לא אוהב לדבר עם ערסים, כל אחד יכסה את התחת של החבר שלו, בלי לחשוב בכלל על המקרה... צרי אופקים זה מה שאתם.
וכן, אני מכליל אותך ערס כי מכל ההגדרות שאמרתי, אתה הכי קרוב אליה.
אהה, ופריקים לא מסתובבים עם סקייטבורדים, זה סקייטרים, וזה עם אחר לגמרי. |
|
|
| yahel222 |
קודם כל לגבי המוזיקת רוק - איך מישהו פה בכלל מעז להגיד משהו רע על רוק???????????????????????????
זה בערך הז'אנר הכי מצליח והכי נשמע אי פעם
סתכלו לאורך השנים איזה להקות הכי גדולות ???
מהרולינג סטונס
ביטלס
ארוסמית
גאנס אנד רוזס
U2
REM
נירוונה
מטאליקה
כולם מנגנות/ניגנו רוק !!!!!!!!!!
אז נכון שלא כולן זה מטאל ודברים מטורפים
אבל גם טראנס - יש רגוע ויש מטורף
אז שחר בטח לא היית רוצה שמישהו ידע שאתה שומע טראנס ויגיד ואלה זה מסומם כי הוא שמע שבמסיבות טראנס לוקחים סמים.....
נכון ??
אז למה להכליל על כל אוהבי הרוק ???
ולגבי האנשים אני מסכים עם חן - באמת נאום יפה
ואגב ערסים - אני לא גזען בקשר לעדות או משהו כזה - אבל ספציפית ערסים
הלוואי וכולם יעלמו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כי בגללם יש כל יום מכות על סתם
בגללם אם אתה צופר בכביש ולא גומר בבית חולים אתה הולך לומר ברכת הגומל
בגללם נרצח לפני מספר ימים מאבטח במועדון רק משום שהוא לא הסכים להכניס אותם - ואל תגיד שזה העונש כי אם הם כן היו נכנסים אז מישהו בתוך המועדון היה נרצח
כי ככה הם - יוצאים מהבית עם סכין - מחפשים ללכת מכות
יש בארץ רמת אלימות כ"כ גבוהה
והקטע שאין לנו מטורפים כמו בשאר העולם (רוצחים סדרתיים או קניבלים שמחפשים מישהו לאכול לו את המוח)
אבל יש את הערסים....
שחר - אני בטוח שישר תתעצבן שתראה את זה אבל אין מה לעשות זו המציאות במדינה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה יודע מה נאי רואה
אני רואה אותך מתייחס למוש כמו פריק עכשיו ולכן אתה מקלל אותו
ואלי אני לא יודע איך אתה מתייחס אבל אתה עונה בצורה הרבה יותר בוגרת
קבל את זה כהתייחסות שאני מצפה שכל בנאדם בפורום פה יקבל תגובות ממך כמו שאני מקבל.
עכשיו, בקשר למה שכתבת... מזרחים הם ערסים ואשכנזים הם צפונים ? תגיד לי .. נולדתי אתמול ? אני מכיר ערסים אשכנזים ... העדות פה לא משחקות תפקיד...
אם עוד פעם אחת אתה תזכיר את המושג "CUTTERS" ביחד עם פריקים אז אני באמת אסגור את הדיון הזה, כי זה יציאה כ"כ מטומטמת וצרת אופקים
אתה יודע שאחוז החותכות הוא הרבה יותר גבוה בקרב הצפוניות מאשר בקרב הפריקים... זה שבישראל זה לא נפוץ, זה לא אומר את זה לגבי העולם.
אתה רוצה שאני אתחיל להכנס איתך לבולימיה ? לאנורקסיה ? אתה נטפל פה לאוכלוסיה שלא עשתה לך כלום, לא רוצה ממך כלום, ואתה בכל זאת בא ויוצא בהצהרות על "המלוכלכים".
הם לא מלוכלכים, ותאמין לי שהכרתי בלאקרית, כל היום שרשראות שטן ובגדים שחורים זרוקים, ועדין כל היום הייתה מריחה כמו צפונית על, השיער עם 200 מרככים וכאלה...
אתה יודע מה אתה ? אתה מדביק תוויות! אתה איש הדעות הקדומות...
זה פשוט מצחיק אותי כל פעם מחדש, שאתה מנסה להכליל את כל אוכלוסית הפריקים עם אנשים בעלי בעיות נפשיות.
אולי זה יעבוד בעולם הצר שלך שבו כולם נותנים כבוד ומכבדים כל מילה שיוצאת למישהו מהפה, ותאמין לי זה אחת הסיבות הגדולות שאני לא אוהב לדבר עם ערסים, כל אחד יכסה את התחת של החבר שלו, בלי לחשוב בכלל על המקרה... צרי אופקים זה מה שאתם.
וכן, אני מכליל אותך ערס כי מכל ההגדרות שאמרתי, אתה הכי קרוב אליה.
אהה, ופריקים לא מסתובבים עם סקייטבורדים, זה סקייטרים, וזה עם אחר לגמרי. |
לך אני עונה יותר בוגר כי אתה מדבר יותר בוגר
גם אם היית פריק היית מקבל כבוד כי אתה נותן כבוד
ולא מדבר מלוכלך כמוהו
תשים לב שנדירות הפעמים שכיבדתי את מוש
מי אמר שאשכנזים צפונים ומזרחים ערסים? מה הקשר? כל מה שאמרתי על אשכנזים היה מסביב לזה שהרבה מהם תמהים ותמיד חושבים מה הם יכולים להרוויח ורק אז הם יעזרו לך..אני לא רוצה להתחיל ויכוח על זה כי זה לא הנושא אז יגאל וכל השאר חבל שסתם הטרד יגרר
ועם כל הכבוד לך תגיד מה שבא לך על מזרחים אבל שהם נותנים לך משהו זה מכל הלב ולא בגלל שהם יודעים שמחר הם צריכים ממך משהו אז הם כבר מכינים את התשתית
לדעתי עדיף שחבר שלך יגן עליך ולא יחפש איך לזיין אותך ולנצל אותך ולתת לך טובות רק כשהוא צריך ממך
וכן אני יכול להראות לך הרבה כאלה
אל תתחיל להגיד לי שיש "ערסים" שמביאים מכות למי שלא מכבד אותם כי זה לא קשור
אבל בכיף אם תמצא לי כמה "ערסים" שמה שמעניין אותם בחברים שלהם זה לנצל אותם ועושים בשבילם טובות רק כדי לקבל תמורה..אני באמת ישתוק ויפסיק להתווכח |
|
|
| Shahar |
אה וחן
אני זה שמדביק תוויות ובינתיים אתה אומר שאני ערס נו ...
ובקשר לצפונים\ות..אחת הידידות הכי טובות שלי צפונית רצח ממערב ראשון ואני חולה עליה ועל האופי שלה וכל היום מסתלבט על ההתנהגות שלה |
|
|
| DjChook |
אני קורא לך ערס כי מכל ההגדרות אתה הכי קרוב לשם
מה לעשות, אתה יודע מה, יש ערסים ויש ערסים-צפונים, אתה רוצה שאני אסווג אותך כערס-צפונבון, זכית.
בקשר למה שאמרת על ערסים חברים, אני יודע שאם יש לי חבר, ערס, ויש לו חבר שהוא מרגיש יותר קרוב אליו. אז במקרים שבהם אני רב עם החבר הזה, אין. בית דין לא יעזור, והוא ילך עם החבר שהוא "יותר אוהב"
לדעתי רוב הערסים פשוט לא מחוברים למציאות ולערכים, וזה מוביל ישירות למה שדותן אמר. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני קורא לך ערס כי מכל ההגדרות אתה הכי קרוב לשם
מה לעשות, אתה יודע מה, יש ערסים ויש ערסים-צפונים, אתה רוצה שאני אסווג אותך כערס-צפונבון, זכית.
בקשר למה שאמרת על ערסים חברים, אני יודע שאם יש לי חבר, ערס, ויש לו חבר שהוא מרגיש יותר קרוב אליו. אז במקרים שבהם אני רב עם החבר הזה, אין. בית דין לא יעזור, והוא ילך עם החבר שהוא "יותר אוהב"
לדעתי רוב הערסים פשוט לא מחוברים למציאות ולערכים, וזה מוביל ישירות למה שדותן אמר. |
אני לא צריך שתגיד לי לא ערס ולא צפונבון
אבל ראית כבר מה דיברנו על כל העניין של הכינויים האלה
ואני לא מדבר על "פריק" כי זה לא פוגע באנשים שתקורא להם ככה
בכל מקרה
לא יודע על איזה "ערסים" אתה מדבר
אני רגיל לאנשים שכשמישהו עושה משהו לא במקום לחבר הוא שרוף ובגלל זה עד היום כולנו חברים טובים כי אין אצלנו כאלה דברים
גם בחורות שאנחנו מכירים ודופקות חברות או בוגדות או כל דבר דומה פשוט יכולות לשכוח מכל החברים למה לא עושים דברים כאלה פה.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואני לא מדבר על "פריק" כי זה לא פוגע באנשים שתקורא להם ככה
|
מה לעזעזל? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה לעזעזל? |
אם תקרא פ]ריק פריק הוא ישמח כי תכלס הוא גאה בזה
פחח
אבל אם תקרא למישו ערס אתה יכול להדקר ובצדק למה אנשים אומרים דברים כאלה לא במקום |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
ובקשר לצפונים\ות..אחת הידידות הכי טובות שלי צפונית רצח ממערב ראשון ואני חולה עליה ועל האופי שלה וכל היום מסתלבט על ההתנהגות שלה |
אני גם מהמערב
יש מצב לאיזה שידוך?:tongue3
| quote: | Originally posted by yahel222
בגללם נרצח לפני מספר ימים מאבטח במועדון רק משום שהוא לא הסכים להכניס אותם - ואל תגיד שזה העונש כי אם הם כן היו נכנסים אז מישהו בתוך המועדון היה נרצח
כי ככה הם - יוצאים מהבית עם סכין - מחפשים ללכת מכות
|
תיקון:
הם ירו בכל איזור המועדון ורצחו בליין תמים...... |
|
|
|
|