return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
תצילו אותי (pg. 5)
View this Thread in Original format
ADiSH
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ואז לא נשאר לי כוח לעשות ביד

שנה טובה

אתה מבין? קטע שמיש

אני מבין:toothless
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אתה סתם הופך מה שכתבתי
הם נקראים פריקים שים לב שכל הקבוצה הזאת מתנהגת אותו דבר
מי שיש לו עגיל אחד באוזן לאו דווקא פריק
אבל מי שיש לו 8 עגילים באותה אוזן
או עדיל ענקי באף שעובר בין שני הנחירים
זה ב99% מהמקרים גם בנאדם שיתלבש זרוק עם בגדים קרועים
ובנאדם שישב בחדר ויצר כל הזמן גולגולות או מזרקים וישמע מטאל עצבני
תתחיל לשים לב לדברים האלה ביום יום ותראה שאני צודק

ושוב אני יגיד לך
נכון לפעמים אנחנו אוהבים להסתלבט על אנשים ולהציק והכל
אבל מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום
זה שאתה קורא בעיתון שאנשים נדקרים וזה תאמין לי להכל יש סיבה
אף אחד לא נדקר סתם ככה כי מישהו הסתלבט עליו ואז הוא הגיב ונדקר
תלוי איך הוא הגיב

ותאמין לי שעדיף להיות ערס מאשר להיות פריק
בנאדם שפוגע בעצמו זה הפרעה נפשית יותר מאשר בנאדם שאוהב לריב עם אנשים
(וגם עם זה אנלא מסכים כי הכל בצחוק עד שאנשים לוקחים את זה רציני ונסחפים עם ז)


אתה תמיד אומר שהופכים את משאתה כותב...
מוזר...

בוא נגיב


"
הם נקראים פריקים שים לב שכל הקבוצה הזאת מתנהגת אותו דבר
מי שיש לו עגיל אחד באוזן לאו דווקא פריק
אבל מי שיש לו 8 עגילים באותה אוזן
או עדיל ענקי באף שעובר בין שני הנחירים
זה ב99% מהמקרים גם בנאדם שיתלבש זרוק עם בגדים קרועים
ובנאדם שישב בחדר ויצר כל הזמן גולגולות או מזרקים וישמע מטאל עצבני
תתחיל לשים לב לדברים האלה ביום יום ותראה שאני צודק "

בוא נגיד שאתה צודק בהכל
למי אכפת?!
שיהיה לוכמה עגילים שהוא רוצה
אם זה מגעיל אל תסתכל!
מתלבש זרוק? אל תסתכל - (חשבת שאולי זה סתם אנשים עניים שאבא לו קנה להם מאזדה 3 כי ברוב המקרים גם אולי אין להם אבא והמשפחה שלהם בקושי מתקיימת? )

ושוב לשים לב לדברים האלה ביום יום - זה לא מעניין אותי! אני לא חי תחיים שלי כדי להתלונן כמה האחר והשונה הוא כל כך מוזר וכמה אני מושלם וחתיך ומתלבש יפה זה לא מעניין תבין זה פשוט נושא כל כך מיותר מלשים אליו לב ביום יום
"
אבל מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום
זה שאתה קורא בעיתון שאנשים נדקרים וזה תאמין לי להכל יש סיבה
אף אחד לא נדקר סתם ככה כי מישהו הסתלבט עליו ואז הוא הגיב ונדקר
תלוי איך הוא הגיב "

שחר בוא נפגיש סימולטנית שתי אנשים שהם לפי הדגם שאתה משרטט ונוכיח ע"י הגיון פשוט שמפגש ביניהם עם כל האגו והפוזה יסתיים בדקירה

גבר אחד בא והחליט " להסתלבט על אנשים ולהציק והכל " הגבר השני שחשוב לו מאוד כבוד ראה בזה פוזה וענה לו "סתופ תפה אם מי אתה חושב שאתה מדבר? "
" מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום "
אבל זה כבר לא המצב פה
שתי הצדדים פתחו תפה יותר מדי לדעת הצד השני
הראשון שיהיה לו סכין ישלוף וינסה לדקור

שחר אתה חי בארץ אחרת
תפתח עיתון היום

" נער דקר את חברו בגלל ויכוח באיי סי קיו"

אם העיתון היה לידי הייתי מקריא לך עוד כמה כאלה
אני נביא.?
לא!
אבל מעכשיו אני אומר לך תפתח יום ראשון תעיתון אתה תספור לפחות 5 מקרי דקירה שהסיבה שלהם היא מטופשת (זה מתחיל מהפוזות האלה שאתה מדבר עליהן)

"
ותאמין לי שעדיף להיות ערס מאשר להיות פריק
בנאדם שפוגע בעצמו זה הפרעה נפשית יותר מאשר בנאדם שאוהב לריב עם אנשים "
דעתך האישית בלבד
ואני סולד כבר מהמילים האלו שעבר זמנן
סתם סטיגמות מטופשות

ורק אוף דה רקורד שתקבל מושג וחצי מושג על חינוך נכון
אני מעדיף לדקור את עצמי
ואני מעדיף שהילדים שלי וכל משאני מכיר ידקור את עצמו גם בלב לפני שאני או כל אחד אחר יפגע ולו בקצה השערה של אדם אחר
אם תצליח להבין את הדבר הפשוט הזה את הערך הזה של מתן כבוד אמיתי לזולת ולא הכבוד המזויף שאנשים שאתה מדבר עליהם נותנים (או כמו שאמרת למוש ל"אשכנזים" כמוהו ברור שמרביצים...אם זה כל כך ברור אז לא ברור מה הם עושים מחוץ למקום האמיתי שלהם...הספארי ברמת גן)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה תמיד אומר שהופכים את משאתה כותב...
מוזר...

בוא נגיב


"
הם נקראים פריקים שים לב שכל הקבוצה הזאת מתנהגת אותו דבר
מי שיש לו עגיל אחד באוזן לאו דווקא פריק
אבל מי שיש לו 8 עגילים באותה אוזן
או עדיל ענקי באף שעובר בין שני הנחירים
זה ב99% מהמקרים גם בנאדם שיתלבש זרוק עם בגדים קרועים
ובנאדם שישב בחדר ויצר כל הזמן גולגולות או מזרקים וישמע מטאל עצבני
תתחיל לשים לב לדברים האלה ביום יום ותראה שאני צודק "

בוא נגיד שאתה צודק בהכל
למי אכפת?!
שיהיה לוכמה עגילים שהוא רוצה
אם זה מגעיל אל תסתכל!
מתלבש זרוק? אל תסתכל - (חשבת שאולי זה סתם אנשים עניים שאבא לו קנה להם מאזדה 3 כי ברוב המקרים גם אולי אין להם אבא והמשפחה שלהם בקושי מתקיימת? )

ושוב לשים לב לדברים האלה ביום יום - זה לא מעניין אותי! אני לא חי תחיים שלי כדי להתלונן כמה האחר והשונה הוא כל כך מוזר וכמה אני מושלם וחתיך ומתלבש יפה זה לא מעניין תבין זה פשוט נושא כל כך מיותר מלשים אליו לב ביום יום
"
אבל מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום
זה שאתה קורא בעיתון שאנשים נדקרים וזה תאמין לי להכל יש סיבה
אף אחד לא נדקר סתם ככה כי מישהו הסתלבט עליו ואז הוא הגיב ונדקר
תלוי איך הוא הגיב "

שחר בוא נפגיש סימולטנית שתי אנשים שהם לפי הדגם שאתה משרטט ונוכיח ע"י הגיון פשוט שמפגש ביניהם עם כל האגו והפוזה יסתיים בדקירה

גבר אחד בא והחליט " להסתלבט על אנשים ולהציק והכל " הגבר השני שחשוב לו מאוד כבוד ראה בזה פוזה וענה לו "סתופ תפה אם מי אתה חושב שאתה מדבר? "
" מי שלא פותח תפה ולא עושות סתם ככה פוזות לא יקרה לו כלום "
אבל זה כבר לא המצב פה
שתי הצדדים פתחו תפה יותר מדי לדעת הצד השני
הראשון שיהיה לו סכין ישלוף וינסה לדקור

שחר אתה חי בארץ אחרת
תפתח עיתון היום

" נער דקר את חברו בגלל ויכוח באיי סי קיו"

אם העיתון היה לידי הייתי מקריא לך עוד כמה כאלה
אני נביא.?
לא!
אבל מעכשיו אני אומר לך תפתח יום ראשון תעיתון אתה תספור לפחות 5 מקרי דקירה שהסיבה שלהם היא מטופשת (זה מתחיל מהפוזות האלה שאתה מדבר עליהן)

"
ותאמין לי שעדיף להיות ערס מאשר להיות פריק
בנאדם שפוגע בעצמו זה הפרעה נפשית יותר מאשר בנאדם שאוהב לריב עם אנשים "
דעתך האישית בלבד
ואני סולד כבר מהמילים האלו שעבר זמנן
סתם סטיגמות מטופשות

ורק אוף דה רקורד שתקבל מושג וחצי מושג על חינוך נכון
אני מעדיף לדקור את עצמי
ואני מעדיף שהילדים שלי וכל משאני מכיר ידקור את עצמו גם בלב לפני שאני או כל אחד אחר יפגע ולו בקצה השערה של אדם אחר
אם תצליח להבין את הדבר הפשוט הזה את הערך הזה של מתן כבוד אמיתי לזולת ולא הכבוד המזויף שאנשים שאתה מדבר עליהם נותנים (או כמו שאמרת למוש ל"אשכנזים" כמוהו ברור שמרביצים...אם זה כל כך ברור אז לא ברור מה הם עושים מחוץ למקום האמיתי שלהם...הספארי ברמת גן)


שמע
אנלא כזה מחפש למצוא תאנשים המוזרים האלה
אבל שאני כבר רואה אותם זה מגעיל אחושרמוטה
וחוץ מזה כל הויכוח הזה לא התחיל בגלל שאני נגעל מהם
התחיל בגלל שאמרתי שפריקים שומעים מטאל
ואף אחד לא הוכיח אחרת
אז אל תעביר נושא
ובכל מקרה אני בטוח שאם תראה מישו כזה ברחוב אתה תסתכל עליו ותבהל
ביחוד אם תראה בחורה שבאמצע הראש שלה יש קרחת

וד"א..מה קרה אתה כבר לא מתיחס לאנשים שבגלל שאבא שלהם סוחר סמים או מרביץ לאמא שלהם או שהם במשפחה במצוקה הם מסתבכים ונהיים אלימים!? לזה אתה לא מתיחס??

ומה אתה מקשיב לעיתונים
זה חדש לך שבעיתונים ובחדשות כותבים שטויות ואז אחרי כמה ימים כותבים בקטן שהם מתנצלים על הטעות?
יופי שבעיתון כתבו שמישו עבר ברחוב וסתם בנאדם קרא לו ואמר לו שאם הוא לא ישלם לו הוא ידקור אותו ובסוף הביא לו מכות "בלי סיבה"...לכל דבר יש סיבה
גם בנאדם שמחפש את זה לא יתעצבן סתם ככה
ותהיה בטוח שאפילו שהעיתונים תמיד מוציאים את מי שנפגע צודק..תהיה בטוח שגם לו היה חלק בנושא כי לטנגו צריך 2
אם יש לך שני אנשים ששניהם מחפשים לריב ואחד מהם נדקר וואלה בעיה שלהם שניהם חיפשו את זה
אבל תהיה בטוח שאם אחד מהם תמים הוא לא ייפגע הוא פשוט יגיד אוקי סליחה וילך
כשזה מגיע למצב של דקירה נכון אולי הדוקר היה חמום מוח אבל תהיה בטוח שזה שנדקר גם תרם לכל העניין

וסליחה אבל אם הבן שלי היה דוקר את עצמו או מסתגר בחדר לבד וכותב על העולם האכזר או מתלבש עם סמרטוטים ולא מכיר שום צבע חוץ מצבע שחור הייתי חושב על לשלוח אותו לפסיכולוג

תאמין לי שעדיף שהבן שלי יקלל אנשים ויתגרה בהם
מאשר לשמוע שעוד בנאדם התאבד בגלל שהוא הרגיש שהעולם מתנכל לו

ושוב תדע לך שיותר קל לחנך ילד שאוה בלחפש ריבים מאשר לחפש בנאדם שחושב שהוא נולד לעולם אכזר

בן דוד שלי עף מהצבא בגלל אי הכרה בחוקי צהל
אחרי שביום הראשון בבקום הוא הביא מכות למפקד
וגם למשק עצירים
ובקורס כמעט הביא מכות למפקד שהעיר את כולם ב 3
סבבה לא התאים לו איך שהתנהגו אליו...
אבל ביום יום הוא לא בנאדם שמחפש אלימות
ותאמין לי עדיף לי בן כזה מאשר בן שכל החיים מתבודד ועושה דברים ממש מוזרים
וד"א בן דוד שלי חזר בסוף והיום עושה 5-9 יומיות המזדיין הזה
Sm0keMachine
טוב חפרתם קצת... :rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
טוב חפרתם קצת... :rolleyes:


תגיד תודה שטלטול לא היה מעורב בויכוח חח
DJ-Kreing^^
וואלה יש לי חברים משני הקצוות
גם פריקים כבדים אכושרמוטה וגם כאלה עם פוזה ופוטנציאל לדקור
אבל זה לא מפריע לי בשיט אני פשוט לא מבין למה להתערב לאנשים אחרים בחיים...כל אחד יעשה מה בא לו נקודה, לא מבין תוויכוח.

אה ובקשר לקטע הזה שתמיד יש שני צדדים לדקירה זה שטות
כי תמיד יש תצד שיחמם ויתחיל את הכל...ורוב הפעמים יש גם את הצד שלא חיפש את זה בכלל
כי וואלה מישהו יבוא אלי ברחוב וינסה לעשות עלי פוזות או ידבר מלוכלך אני לא ישתוק, אני איש שלום תכלס אבל זה חוסר כבוד סתם...סכין אני לא יוציא אין מצב, אבל אני גם לא ישתוק...אני הרי לא מחפש את הדקירה אני הולך לתומי לא מתחיל כלום מנסה להתרחק אבל לא אוהב שדורכים עלי.

וגם יש לי חבר מבת ים שמספר לי כבר שנים איך הוא מוציא כסף ופלאפונים ומה שבא לו מילדים כי או שאתה משלם או שאתה אוכל מכות ומשלם...אז גם פה אין שני צדדים.

תאכלס דעה אישית, אני מעדיף מישהו שפוגע בעצמו כי וואלה לא אכפת לי שיפגע כמה שהוא רוצה...על מישהו שפוגע באחרים כי זה יכול להיות אני או כל אחד אחר שאכפת לי ממנו ומזה כן אכפת לי...
Shahar
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וואלה יש לי חברים משני הקצוות
גם פריקים כבדים אכושרמוטה וגם כאלה עם פוזה ופוטנציאל לדקור
אבל זה לא מפריע לי בשיט אני פשוט לא מבין למה להתערב לאנשים אחרים בחיים...כל אחד יעשה מה בא לו נקודה, לא מבין תוויכוח.

אה ובקשר לקטע הזה שתמיד יש שני צדדים לדקירה זה שטות
כי תמיד יש תצד שיחמם ויתחיל את הכל...ורוב הפעמים יש גם את הצד שלא חיפש את זה בכלל
כי וואלה מישהו יבוא אלי ברחוב וינסה לעשות עלי פוזות או ידבר מלוכלך אני לא ישתוק, אני איש שלום תכלס אבל זה חוסר כבוד סתם...סכין אני לא יוציא אין מצב, אבל אני גם לא ישתוק...אני הרי לא מחפש את הדקירה אני הולך לתומי לא מתחיל כלום מנסה להתרחק אבל לא אוהב שדורכים עלי.

וגם יש לי חבר מבת ים שמספר לי כבר שנים איך הוא מוציא כסף ופלאפונים ומה שבא לו מילדים כי או שאתה משלם או שאתה אוכל מכות ומשלם...אז גם פה אין שני צדדים.

תאכלס דעה אישית, אני מעדיף מישהו שפוגע בעצמו כי וואלה לא אכפת לי שיפגע כמה שהוא רוצה...על מישהו שפוגע באחרים כי זה יכול להיות אני או כל אחד אחר שאכפת לי ממנו ומזה כן אכפת לי...


אמרתי לך לכל דבר יש שני צדדים
אם אתה באמת איש שלום אתה לא תגיב ותתעלם וזהו
אל תבוא לספר לי סיפורים
אם אתה מגיב אתה לא איש שלום כי אתה יודע איך יכולים להגיב לך
ולא הייתי רוצה שהבן שלי יפגע בעצמו כל הזמן זה מפחיד

אבל הויכוח לא על זה בכלל
אני מההתחלה אמרתי שפריקים זה בדיוק האנשים שפוגעים בעצמם וכל מה שהסברתי למעלה
ואני עדיין אומר
m0sh
אליאור לא יצא לי עדיין
אני עובד כל היום לאחרונה

ואילן
ברור שזאת דעתי האישית
ולא אמרתי שזה כל ההבדל אבל אמרתי שזה דבר מאד מרכזי

ואילן אני מצטער אבל זה לא קשה להכין מלודיה...לחשוב זה עוד יותר קל
אין ספק שזה מרגש אבל זה לא החלק הקשה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
ואילן אני מצטער אבל זה לא קשה להכין מלודיה...לחשוב זה עוד יותר קל
אין ספק שזה מרגש אבל זה לא החלק הקשה


ועבורי לא קשה לכתוב מילים
אני יכול למצוא את השיר שכתבתי ולכתוב אותו פה ולהגיד לך שלקח לי פחות משעה לכתוב אותו (כולל הלחן שיש לי בראש אבל זה בטח יישאר בראש...)

ואני בטוח שלא תחשוב שהכתיבה רדודה או משהו - וזה עוד באנגלית שאוצר המילים שלי בה הוא די מוגבל

דבר נוסף רציתי להעיר לגבי טענתך הלא כל כך נכונה שכמו בשירי פופ כותבים לזמרות תמילים

אז ככה בפופ הזמרים נעזרים בכותבים ומלחינים חיצוניים לרוב בכל שיריהם והחלק שלהם הוא רק השירה

ומה יש לנו באלקטרונית?
המוזיקה היצירה ההפקה הכל זה כמובן היוצר
כשיש ווקאל ברוב מכריע של המקרים הווקאליסטית כותבת אותם לעתים ביחד עם היוצר ולפעמים לבד
וסתם אוף דה רקורד באלבום של ארמין הוא כתב את המילים לשירים ואם יורשה לי לציין ...לא רע בכלל!
אז בבקשה..ההשוואה לפופ היא קצת מוגזמת אפילו אם באמת יש ווקאלים ציזיים בלא מעט יצירות אלקטרוניות
m0sh
נו קדימה תכתוב מילים ותלחין את השיר ונראה אם הוא טוב

אני רוצה לראות שהוא ברמה של
Paranoid Android
שהוא השיר הכי טוב של
radiohead
והכי מטורף

או תכתוב משהו כמו
my own prison

יופי כל אחד לכתוב סתם מילים

Shahar
אם כבר אתם בקטע של מילים
אז דיכאון לא רואה אף סיגנון ממטר
תגידו שיש לזמרים קול עבה תגידו שלפעמים השירים עצובים
המילים הכי שוות שיששש לא יעזור כלום
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אם כבר אתם בקטע של מילים
אז דיכאון לא רואה אף סיגנון ממטר
תגידו שיש לזמרים קול עבה תגידו שלפעמים השירים עצובים
המילים הכי שוות שיששש לא יעזור כלום


בדיוק ההיפך הקול שלהם הוא לפעמים מאוד יפה
שירים עצובים זה לא בהכרח דבר רע
אבל אוי המילים...
איזה רדידות בוא נודה לא מושקעת שם שום מחשבה על בתיבה יפה
וזה לא יעזור לך להגיד פה משהו אחר בקשר לכתיבה שחר כי להגיד את משגעת אותי או איך את מבלבלת אותי ולבסס על זה שיר שאין בו אפילו מטאפורה אחת
זה פשוט רדוד

ומוש אתה מזלזל?
לא מנסה להתחרות ברדיוהד שהם גדולים בפני עצמם אני מדבר על מילים שבהחלט לא ייחשבו כקיטשיות מדי

חכה אני ימצא את זה

[EDIT]
מצאתי השאלה אם לפרסם פה או בפרטי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement