return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
תצילו אותי (pg. 21)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
עזוב שחר אולי פשוט תעזוב לפורום עם אנשים יותר מגניבים


וואלה לא
עדיף שהאנשים הלא מגניבים (שהרוב זה אתה) יעברו פורום
יש פה מספיק אנשים שאני אוהב

תרוצה עבור פורום
היה תקופה שפרשת ווואלה היה פה רק טוב
m0sh
טוב ערסי סבבה תשאר
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב ערסי סבבה תשאר


כמו שתמיד אני אומרר
עדיף להיות "ערס" אחושרמוטה
או אפילו מהסטייליסטים שכבר נראים כמו הומואים
העיקר ל-א להיות פריק מטונף
:haha: :haha: :haha:
m0sh
טוב ערסי שקט הבנו אותך

שאני לא יזכיר לך איזה יפה שהעיפו אותך מפה לקצת
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב ערסי שקט הבנו אותך

שאני לא יזכיר לך איזה יפה שהעיפו אותך מפה לקצת


הבטחתי לחן שאנלא יגיב
תרוצה להגיב בוא לאייסי נתתי מילה לחן צ'אווו
S-A
סורי שאני מקפיצה אחרי הויכוח שלכם חח
אבל הייתי חייבת להגיד שקרה לי בדיוק את מה שקרה למוש
אבל לא באיביזה.. חח בארץ
שמעתי קצת רוק בקטנה..
התחלתי מקולדפליי באמת חח
וזהו.. עברתי לשמוע מלא רוק מטאל וכל זה
פעם הייתי חייבת אספקת אלקטרונית לפחות 5 פעמים ביום
והיום זה איכשהו כבר לא דחף אצלי..
אעע אני מרגישה נורא עם זה חחח

אבל אני עדיין מידי פעם ככה משתדלת לשמוע איזה משהו, כדי שהאהבה לאלקטרונית לא תיעלם..
חחח נראה לי זה רק תקופה.. אולי תעבור, אולי לא
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
פחחחחח ימתרומם אני בנזונה אם תלא מסתכל על בנות כמוה ומשפשף נו עוד גנגסטר בא לי פחחח
תקשר אלי שתסתובב עם בנות כמו ידידות שלי טוב מותק
איפה היית באילטה חיכיתי שתבוא אלי עם הדיבור של הגנגסטר להוכיח לי איזה גבר אתה מחוץ לאינטרנט


אחי... תראה, יש דבר שנקרא מילון, תפתח במושג "ציניות" או "סרקזם"... תחכים קצת...


ואני לא בא לריב איתך באמת, אני בא להראות לך את הדברים בצורה אחרת, אני מבין שאתה לא ממש רוצה להקשיב, שיהיה לך לבריאות, אם אתה בקטע של לחפש באינטרנט לראות מי גבר במציאות, תשמע יש אתרי הכרויות בשביל זה...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אחי... תראה, יש דבר שנקרא מילון, תפתח במושג "ציניות" או "סרקזם"... תחכים קצת...


ואני לא בא לריב איתך באמת, אני בא להראות לך את הדברים בצורה אחרת, אני מבין שאתה לא ממש רוצה להקשיב, שיהיה לך לבריאות, אם אתה בקטע של לחפש באינטרנט לראות מי גבר במציאות, תשמע יש אתרי הכרויות בשביל זה...


שמע הדיבור שך לא מתאים
למה אתה מדבר בפוזה אחושרמוטה
אני לא מדבר לאנשים בפוזה עד שהם לא משחקים לי אותה אבועלי
תראה שיגאל גם מדבר בציניות ועד היום נתתי לו תמיד כבוד כי אני יודע שהוא מכבד הוא לא בא עושה לי רוח עם כל תגובה שלו וגם אני שומר על הפה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
תראה שיגאל גם מדבר בציניות ועד היום נתתי לו תמיד כבוד כי אני יודע שהוא מכבד הוא לא בא עושה לי רוח עם כל תגובה שלו וגם אני שומר על הפה


בואו נשבור תקרח

מה זה הוריקן?

הרבה אנשים שעושים רוח

:D
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בואו נשבור תקרח

מה זה הוריקן?

הרבה אנשים שעושים רוח

:D


שמע היייתי רציני
שבנאדם בא לא מדבר אליך בכבוד אתה לא תחזיר לו כבוד..

Vortex_SA
quote:
Originally posted by Shahar
שמע היייתי רציני
שבנאדם בא לא מדבר אליך בכבוד אתה לא תחזיר לו כבוד..


וואללה אתה צודק, אבל איך אני יכול לבוא בכבוד לבן אדם שלא מכבר כל אחד כמו שהוא? לא ציפיתי שתחזיר לי כבוד, רק רציתי שתנסה לפחות להסתכל על העולם קצת אחרת... זה הכל...
Shahar
quote:
Originally posted by Vortex_SA
וואללה אתה צודק, אבל איך אני יכול לבוא בכבוד לבן אדם שלא מכבר כל אחד כמו שהוא? לא ציפיתי שתחזיר לי כבוד, רק רציתי שתנסה לפחות להסתכל על העולם קצת אחרת... זה הכל...


אמרתי לך למה לא תגיד חופשי מה בראש שך אבל תן כבוד
אל תבוא לי בדיבור של אבועלי למה לא באתי לך בדיבור כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Privacy Statement