|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| hehe eindelijk een redelijke ronde. Nu die mafkees van een IDE uit mijn team. |
|
|
| jp |
| Wat een DRAMA. Nou ja zo lang ik Kolkie maar versla is het goed :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Tjonge, eindelijk een ronde met meer dan 100 punten :D .
Doel voor dit seizoen is uiteraard naar beneden bijgesteld: boven JP eindigen ;) . Maar volgens mij was dat vorig seizoen ook al een leuke match :toocool: . |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Remco slet , je hebt hetzelfde team :p |
Hehe, maar ik heb meer centen denk ik ;)
Ik zie dat ik al een dikke voorsprong op Jasper heb opgebouwd :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zie dat ik al een dikke voorsprong op Jasper heb opgebouwd :cool: | \
Daar doen we het voor ;)
Hij is ook verdacht stil rondom die voetbalmanager :happy2: |
|
|
| jp |
| Dat stomme team gaat gelijk op de schop |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by robin
pfff mn halve team ligt er nu (7 rondjes) al uit :clown: |
Dat had ik ook, alleen valt t uiteindelijk dus toch nog wel mee...
| quote: | Originally posted by magrec
hehe eindelijk een redelijke ronde. Nu die mafkees van een IDE uit mijn team. |
Heb ik 'm er net uitgeflikkerd, finished 'ie wel :toothless |
|
|
| jp |
A1 GP Awards:
Meest ondersteunde franchise Colin Giltrap, Emerson Fittipaldi, Tokyo Sexwale
Beste organisator Sentul, Indonesië
Beste evenement promoter A1 Team China
Best gepresenteerde evenement Durban, South Africa
Bekwaamste commerciële partner A1 Grand Prix Productions
Meest toegewijde supporters A1 Team Netherlands
Aantrekkelijkste livery A1 Team Netherlands
Meest voortreffelijke Team PR A1 Team New Zealand
Best gepresenteerde team A1 Team Ireland
Team met de meest progressie A1 Team Mexico
Intensiefste test van de auto Khalil Beschir, Brands Hatch, Great Britain
Spectaculairste manoeuvre Jos Verstappen, Durban, South Africa
Coureur met de meest progressie Stephen Simpson |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hehe, maar ik heb meer centen denk ik ;)
Ik zie dat ik al een dikke voorsprong op Jasper heb opgebouwd :cool: |
mwhehe. Zal toch maar eens kijken of ik mn team nog iets kan aanpassen. (toch zegt t weer een hoop over "de kenners" hier aangezien ik nog steeds geen race gezien heb ;)) |
|
|
| MennoB |
| hmm 61 tot nu toe maar |
|
|
| robin |
| mijn complete team hangt in de middenmoot :o |
|
|
| MennoB |
Same here..
Wordt eens tijd dat ik een wat betere coureur/team/motor kan kopen! |
|
|
|
|