|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| iedereen gaat voor Rosberg nu, neem ik aan? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| Daar kun je wel vanuit gaan ja. Best bang for ya bucks he ;) . Ik heb op 1 coureur na niets meer van mijn oorspronkelijke team over :eek: . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Daar kun je wel vanuit gaan ja. Best bang for ya bucks he ;) . Ik heb op 1 coureur na niets meer van mijn oorspronkelijke team over :eek: . |
Tsja, daar schiet je ook weinig mee op. Ben je kolereveel transactiekosten kwijt. But hey, its your team ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Bram :) , ik durf te stellen dat als ik met het vorige team had moeten wachten tot ik voldoende geld/punten had gehad om gewoon up te graden dat ik net zo goed meteen had kunnen nokken. Ik had ingezet op teamsucces van toyota en daardoor met mindere coureurs genoegen genomen. Toyota brengt niet wat je er van verwacht dus zet je de hele handel te koop. Plenty of budget dat veel beter besteed kan worden (in teams die tenminste WEL punten opleveren). |
|
|
| jp |
| Het vertrouwen in Toyota is volledig opgezegd. Dan maar Honda. Shame on you Toyota. En dat met een motorsport afdeling in Keulen. Ze zouden beter moeten weten |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TOR
iedereen gaat voor Rosberg nu, neem ik aan? :D |
Waarom alleen Rosberg.. Pak dan het hele Williamsteam. Webber doet het ook ontzettend goed!! |
|
|
| SnuggLe |
Ferrari mwoehahahahahaahhahaah!
Ik heb geen Rosberg in mijn manager..dus ik ga weinig scoren hier :D Derde in de kwalificatie. Ach ja, hopen dat hij morgen uitvalt ;) |
|
|
| magrec |
| ah jammer dat ik geen chassis van williams of cosworth motor kon kopen...verder well done rosberg :D |
|
|
| MennoB |
| Mooi dat ik Williams heb :D |
|
|
| MennoB |
Van welke uitslag worden de punten gerekend.. De kwalificatie zonder motorwissels of de startopstelling morgen, waarin een aantal rijders 10 plaatsen terug moeten?
Ik hoop het laatste want dan heb ik al 109 punten, zoniet heb ik maar 87 punten. |
|
|
| magrec |
| naja STR doet het ook niet slecht voor mijn puntentotaal :) |
|
|
| eieregooie |
| ik kwam van de week 200.000 tekort om rosberg te kopen... erg jammer nu :p |
|
|
|
|