|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ik kwam van de week 200.000 tekort om rosberg te kopen... erg jammer nu :p |
You might want to reconsider that statement ;)
Als allereerste, herstel tweede, uitgevallen :)
Blij dat ik hem niet heb, maar verder heb ik ook niet echt heel veel punten ofzo.
Ik ga maar effe sparen voor Honda ofzo :D |
|
|
| TOR |
gisteren zat ik nog te juichen met Klien en Rosberg in mn team, maar nu is dat toch wel ff anders :nervous:
dan nog es tweemaal Toro Rosso :( |
|
|
| magrec |
| whehehehe dramatisch dit :rolleyes: |
|
|
| robin |
| 150 punten over het weekend ofzo :eek: |
|
|
| eieregooie |
| Ik mag blij zijn als ik uberhaupt nog wat puntjes krijg haha |
|
|
| magrec |
| pffff bridgestone gaat er iig uit voor de volgende ronde |
|
|
| robin |
| Idd, bridgestone is pretty much gokken op ferrari.. |
|
|
| AversusZ |
| Argh, ik was blij dat ik niet voor Rosberg had gekozen. Valt Heidfeld uit 7 ronden voor het einde :( |
|
|
| MennoB |
| Hmm.. wel klote dat het hele Williams Team uit gevallen is!! Dadelijk ff mijn punten optellen, had op zaterdag al wel veel punten! Dus zal wel meevallen.. |
|
|
| eieregooie |
| ik moet het idd van de banden hebben... Volgens de calculator krijg ik toch nog 165 punten... Nou alleen niet weer 20 ptn aftrek aub :D |
|
|
| MennoB |
| Aii! 179 maar.. :nervous: |
|
|
|
|