|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Ik ga ook maar weer eens meedoe, hopelijk met meer succes dan vorig jaar hehe |
|
|
| MennoB |
Zo zit er ook bij..
Damn wat krijg je weinig geld in het begin!! Mja denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt, dus dat geld komt wel |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zo zit er ook bij..
Damn wat krijg je weinig geld in het begin!! Mja denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt, dus dat geld komt wel |
laat je team zien verdorie! :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TOR
laat je team zien verdorie! :D |
Hij lijkt veel op die van jou :p |
|
|
| MennoB |
Nja, ik denk dat die Torro Rosso flink gaat scoren, omdat hun met de V10 mogen rijden. Hij is dan wel afgeknepen, maar toch!
(van de achterhoede teams dan he..) |
|
|
| TOR |
wat was de rangschikking vorig jaar eigenlijk?
ik herinner me nog een leuke strijd tussen New Wave, Snuggle en mezelf op het eind, maar geen idee wie uiteindelijk waar eindigde. |
|
|
| M_Peror |
| Nou ik ga het dit jaar ook maar eens proberen. Benieuwd wat ik er van ga bakken. |
|
|
| SnuggLe |
Willen alle mensen die na 4 races de moed weer opgeven & niets aan hun team gaan doen aub nu het pand verlaten? Dank u!
Dan krijgen we niet van die Voetbalmanager taferelen. Allemaal meedoen, maar het team aanpassen & bijhouden. Weinig.
Losers! :p |
|
|
| jp |
| Waarom is Schumacher nog steeds zo duur? :conf: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| volgens mij kijken ze toch naar wat die gasten verdienen ofzo, en tja Schumi is toch de best betaalde van iedereen. |
|
|
| jp |
| Dat komt omdat ie de meeste fans heeft, sowieso 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen en 3 Nederlanders :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by jp
Dat komt omdat ie de meeste fans heeft, sowieso 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen en 3 Nederlanders :p |
en 2 van die 3 NLers: ik zei de gek en Verstappen, z'n grootste grindbak vriend:D |
|
|
|
|