return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 26)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
VETTE stand in het WK trouwens :crazy: . Kan me niet herinneren wanneer het WK voor het laatst zo laat in het seizoen nog zo spannend was!

Beste beukactie ook trouwens in die laatste ronde. Verwacht dat daar het laatste woord nog niet over gesproken is.
jp
Het is helemaal niet spannend. MS wordt gewoon wereldkampioen :p
MennoB
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
VETTE stand in het WK trouwens :crazy: . Kan me niet herinneren wanneer het WK voor het laatst zo laat in het seizoen nog zo spannend was!

Beste beukactie ook trouwens in die laatste ronde. Verwacht dat daar het laatste woord nog niet over gesproken is.


Vorig jaar was het toch ook nog best spannend. Alleen was het puntenverschil iets groter dan dit jaar.

Ik denk ook wel dat Schumacher wint. Taktich is Ferrari een stuk beter dan Renault en ik denk dat Renault de druk ook niet aan kan evenals Alonso.

Wat zal Fisichella balen dat hij bij het uitrijden van de pit, iets te hard gingn en dus Schumacher voorbij moest laten!
MikeVee
Robin__ Kneusjes 382
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 336
M_Peror M_Peror 332
eieregooie McEieren 331
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 311
MikeVee MikeVeeRacing 275
AversusZ Joopies 251
MennoB. MennoB 246
Jappio Forza 242
alexverheij Ferlexi 235
magrec mounties 223
OuweDwaas Ouwe Dwaas 213
TranceFool De Slome Donders 210
bajes Bajes Groesbeek 170
Kolkie Kolkman Racing Developments 165
pvdplanet jp 159


SnuggLe 3916
Jappio 3791
Robin__ 3672
TranceFool3487
MennoB. 3442
T.O.R. 3270
eieregooie3247
AversusZ 3023
alexverheij2945
OuweDwaas 2905
M_Peror 2871
Kolkie 2707
magrec 2696
MikeVee 2671
pvdplanet 2626
bajes 2436



Plaatsje gestegen, :)
TOR
Verdorie Ei, blijf es uit mijn buurt :p
magrec
haha en ik had nog wel klien in mijn team zitten :p
kolkiewolkie
1nalaatste, maar wel voor JP dus mijn weekend is goed geweest :D .
robin
2e plek is nog binnen bereik.. snuggles niet meer ben ik bang :(

You're on next year :cool:
eieregooie
ik kan tor ook nog te grazen nemen :D
SnuggLe
Lol, ik lach alleen maar weer kolerehard. Voor het derde jaar op rij ga ik deze manager gewoon winnen (of was het 2?). Krijg ik nu de wisselbokaal? zo wordt het wel heel makkelijke steeds.... :D

Groeten uit Namibie! :D

robin
Drama
Siesta
CRAP

Hopen dat alonso volgende x uitvalt en schumi wint! WAt enorm kut voor hem! :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 
Privacy Statement