return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 29)
View this Thread in Original format
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest?
Zoja, waarom hem dan blijven supporteren?
Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze ;)


McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap. :)
domineesje
quote:
Originally posted by TOR
McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap. :)


Den TORin blijft mijn maatje ;)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
blaat


Gefeliciteerd!

Het verbaast me overigens wel heel erg dat ik met mijn beperkte F1 kennis zo hoog kom te staan. Heb dit jaar niet 1 hele race gezien.

:D
MennoB
quote:
Originally posted by SnuggLe

Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.


Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.
eieregooie
Ik heb ook niet slecht gedebuteerd dacht ik zo... In het begin heb ik misschien wat verkeerde keuzes gemaakt, maar daarna ging het lekker :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MennoB
Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.


Kon ik eerst ook niet kwijt.
Had Villenueve, Rosberg, STR en BMW, zoals zoveel. En toen ik eenmaal Ferrari kon kopen ipv BMW ging het hard: toen kon STR BMW worden etc.

Het probleem was het GROTE verschil tussen de goedkope goed scorende teams/rijders een de top. Daar tussenin zat gewoon 0 value.
MennoB
Van de goedkopere teams was BMW verreweg de beste! Heeft mij halverwege het seizoen veel punten bezorgt ja!!
kolkiewolkie
Nice one Bram :)


Wat zal ik zeggen... ik ben in ieder geval voor JP geeindigd :D . Veel veelbelovende beslissingen op precies het verkeerde moment gemaakt, rijders kopen die bijvoorbeeld 3 races achter elkaar goed gepresteerd hadden en op het moment dat ik ze kocht subiet 3 races op rij uitvielen - dat werk.

Desondanks een nette prestatie van de mensen die 1100 punten meer gehaald hebben dan ik :eyes: .
M_Peror
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by M_Peror
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?


ik heb wel weer interesse.

kolkiewolkie
idem!
MennoB
ik doe wel weer mee ja
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 
Privacy Statement