|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| robin |
'ons mam' :rolleyes:
:D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by robin
'ons mam' :rolleyes:
:D |
Brabant he :D |
|
|
| jp |
| Stuur die taart dan op |
|
|
| robin |
mennobranbant
Limburgse vlaaien (L) |
|
|
| jp |
| Wil je soms ook een hapje :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by robin
mennobranbant
Limburgse vlaaien (L) |
Ja die hadden we ja!!
Heerlijk met een dikke laag slagroom :D |
|
|
| robin |
| ja ik ook.. en ik zou zweren dat ik dat al gepost had :conf: |
|
|
| eieregooie |
| 198, jammer van de strafpunten voor Villeneuve's motor... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
198, jammer van de strafpunten voor Villeneuve's motor... |
Same here.. Scheeld 20 punten!! |
|
|
| magrec |
| damn jammer van speed :( |
|
|
| kolkiewolkie |
| Volgens voorzichtige berekeningen ben ik Magrec dit weekend voorbij gegaan :clown: . 't Wachten is op de puntenuitdeling voor iedereen :whip: . |
|
|
|
|