|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| JP :eek: wat is er foutgegaan!!! |
|
|
| TOR |
| Nondejandorie.. Villeneuve en Rosberg moeten het weer verknallen :( |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
JP :eek: wat is er foutgegaan!!! |
Vind de F1 echt geen zak meer aan :whip: |
|
|
| kolkiewolkie |
Uitslag race:
Jappio Forza 278 (profiel)
eieregooie McEieren 260 (profiel)
magrec mounties 232 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 227 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 218 (profiel)
AversusZ Joopies 215 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 209 (profiel)
MennoB. MennoB 204 (profiel)
Robin__ Kneusjes 204 (profiel)
alexverheij Ferlexi 204 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 204 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 196 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 192 (profiel)
M_Peror M_Peror 184 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 144 (profiel)
pvdplanet jp 141 (profiel)
Het zit op een enkeling (jp ;) ) na mooi dicht bij elkaar waardoor ik dus maar matigjes langzaam inloop:
Jappio 1979
Robin__ 1833
MennoB. 1783
SnuggLe 1767
alexverheij 1749
T.O.R. 1719
TranceFool 1689
eieregooie 1654
OuweDwaas 1502
AversusZ 1498
M_Peror 1484
Kolkie 1465
MikeVee 1424
magrec 1406
bajes 1188
pvdplanet 1177 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Vind de F1 echt geen zak meer aan :whip: |
Smoesjes :p
Nee als Alonso geen fouten maakt en maar steeds eerste blijft, is er niks meer aan nee! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MennoB
Nee als Alonso geen fouten maakt en maar steeds eerste blijft, is er niks meer aan nee! |
Op zich wel indrukwekkend, vooral omdat hij dit jaar bewijst dat het niet alleen de wagen is die hem telkens doet winnen. Anderzijds is meer tegenstand uitermate welkom natuurlijk. Monaco was erg boeiend, maar de laatste twee wedstrijden waren echt wel slaap-inducerend :nervous:
Nu ja, we zijn pas halfweg :) Er kunnen nog allerhande dingen gebeuren.
Jappio neemt een behoorlijke voorsprong in de standings, zie ik :eek: |
|
|
| SnuggLe |
Jappi0 zal wel iets leuks aangekocht hebben ;)
Ik zag wat de nr's 1 van het klassement gekocht hebben. Ook niet verkeerd eigenlijk....zat ik ook aan te denken.
Maar ik heb nu mijn eigen 'mastermove' gedaan, heb een redelijk dure rijder van een topteam gekocht. Nu sparen om een goed chassis/motor te kopen. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TOR
Op zich wel indrukwekkend, vooral omdat hij dit jaar bewijst dat het niet alleen de wagen is die hem telkens doet winnen. |
Hier ben ik het niet mee eens. Je kunt hem nu niet gaan vergelijken met Fisichella, want deze renault is, net als vorig jaar om Alonso gebouwd. Net zoals ferrari dat al jaren doet voor Schumacher. Daarom kwam Barrichello er ook nooit aan te pas. En dat is nu wel te zien, omdat hij Button stront voor z'n ogen rijd de laatste paar races!
Nee, Renault heeft Alonso een auto gegeven die hij kan afstellen op de manier zoals hij graag wilt rijden en tevens is deze auto niet stuk te krijgen!
Ook denk ik dat Renault iets heeft ontdekt zodat ze ontzettend veel brandstof verbruiken in de laatste 20 minuten van de kwalificatie. Want zo snel zijn in de kwalificatie en toch nog een 5 tal rondens langer door kunnen rijden in de race is volgens mij onmogelijk. Ze tanken die auto tot de nek toe vol. Rijden in 20 minuten met een 'foefje' heel die tank leeg, zodat ze op het einde sneller kunnen zijn dan de rest. |
|
|
| robin |
| Hehe wel weer gelijk met mennob :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TOR
Jappio neemt een behoorlijke voorsprong in de standings, zie ik :eek: |
scorebord journalistiek :o |
|
|
| SnuggLe |
| Mwoehahaha, mijn geniale wissel heeft ook super uitgepakt! :) Denk dat ik met snel tellen toch wel op de 300 punten zit. Mijn 2e rijder haalt de dikke punten binnen (zegmaar de helft). |
|
|
| TOR |
| Beide BMW's eruit = enkel punten met Rosberg voor mij :nervous: |
|
|
|
|