|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| robin |
KUT KUT KUT KUT
120 punten.. drama |
|
|
| magrec |
| ik denk dat er wel meer mensen zijn met weinig punten...gelukkig coulthard en rosberg die nog wat punten binnenslepen :p |
|
|
| SnuggLe |
253! :D
!F34R M3 :p |
|
|
| M_Peror |
| Het zou helpen als mijn coureurs af en toe de finish zouden halen. :D Gisteren gelukkig eentje. |
|
|
| SnuggLe |
Deze ronde:
Naam Team Punten Extra
Jappio Forza 253 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 253 (profiel)
pvdplanet jp 204 (profiel)
AversusZ Joopies 158 (profiel)
M_Peror M_Peror 149 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 137 (profiel)
MennoB. MennoB 131 (profiel)
alexverheij Ferlexi 131 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 131 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 131 (profiel)
eieregooie McEieren 128 (profiel)
Robin__ Kneusjes 120 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 115 (profiel)
magrec mounties 114 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 109 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 93 (profiel)
Jajajaja :D Jasper heeft hetzelfde gedaan als ik heb gedaan ;)
Ik had nog dik meer punten kunnen hebben als ik Ferrari had gekocht als Chassis, maar dat heb ik jammergenoeg niet gedaan. Ach ja, nu gaattie ook goed :D Sta nu dik 2e, mooie plaats! |
|
|
| Jappio |
| Ik had m alleen al een paar weken dus theoretisch gezien heb jij hetzelfde gedaan als ik :o |
|
|
| TOR |
| Pff, ik moet echt wel Rosberg kwijt, die bakt er niets meer van de laatste wedstrijden. |
|
|
| SnuggLe |
Deze race:
TranceFool De Slome Donders 346 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 307 (profiel)
pvdplanet jp 280 (profiel)
MennoB. MennoB 266 (profiel)
Jappio Forza 218 (profiel)
AversusZ Joopies 216 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 157 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 153 (profiel)
magrec mounties 153 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 147 (profiel)
M_Peror M_Peror 132 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 106 (profiel)
eieregooie McEieren 73 (profiel)
alexverheij Ferlexi 47 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 47 (profiel)
Robin__ Kneusjes 45 (profiel)
Totaal:
User Punten
Jappio 2727
SnuggLe 2625
TranceFool 2450
MennoB. 2371
Robin__ 2203
T.O.R. 2171
alexverheij 2101
AversusZ 2096
eieregooie 2053
OuweDwaas 1954
M_Peror 1928
pvdplanet 1862
magrec 1851
Kolkie 1817
MikeVee 1764
bajes 1683
Zo gaattie goed, zo gaattie beter, alweer bijna 100 punten ingelopen ;) Jammer van BMW, anders had ik nog wat meer punten gehad.
Jasper, here i come! :p :p
Remco gaat ook aardig, neem aan dat je STR en iets van Ferrari hebt? ;) |
|
|
| robin |
:eek: :eek: :eek:
Paar races gewoon niet de tijd gehad om mn team te veranderen.. en dan gaan ze het ook nog eens zo verneuken :whip: |
|
|
| eieregooie |
| omg wat een kutrace voor mij :nervous: |
|
|
|
|