return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
142 punten

geen slecht begin denk ik maar zo.
ik dacht dat ik een k*t samenstelling zou hebben, maar valt gelukkig mee.
Kan beter natuurlijk
SnuggLe
178.

Toch jammer.
MennoB
quote:
Originally posted by MennoB
208 punten..


Correctie: 202 punten
MennoB
Krijg je ook nog geld enzo, en je punten te zien, in de subleage? OF duurt dat altijd ff voordat dat te zien is?
jp
Maandag vanaf 6 of 8 uur 's avonds toch?
robin
Volgens mij was er geen vaste tijd, iig niet op de dag van de race..
jp
alexverheij 246
TranceFool 208
MennoB. 202
Jappio 190
T.O.R. 186
AversusZ 183
Robin__ 177
M_Peror 169
SnuggLe 163
bajes 145
MikeVee 132
eieregooie 128
OuweDwaas 111
pvdplanet 80
Kolkie 52

Té slecht gewoon :whip:
robin
Huh 40 punten meer dan met mn eigen telling :clown:

Doet die.. dinges het nog, die website waar je je team kon invullen en dat je gelijk je score had op zondag middag nog? :O :)

Gelijk sato geloost.. had geen idee voor welk team ie reed.. en nu ik het gezien heb :o forget about it
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by robin

Gelijk sato geloost.. had geen idee voor welk team ie reed.. en nu ik het gezien heb :o forget about it


Idem, alleen had ik naast Sato ook 'Ide' of hoe heet die gek gekozen om het budget rond te krijgen :D .

Anyways, ik ga eens even de hele handel lozen (hoewel dit bij voorbaat al een KANSLOOS seizoen wordt; het nieuwe doel dit jaar is dan ook om boven JP te eindigen :p ).
jp
Alles veranderd :o

Ouwe Dwaas
ja heb ook een paar aanpassingen gedaan.

Zondagochtend als ik terugkom van The Matrixx, douchen, tv aan en samen met m'n Amerikaanse verloofde (die morgen aankomt) lekker Formule 1 kijken.

Maar over die puntentelling, ik vindt het ook raar.
ik kwam uit op 142 en de site 111, heel vreemd.
magrec
haha ik moet me nog voor de subleague aanmelden maar wat een kansloze ronde met 85 punten. Khad op meer gehoopt van trulli maar dat viel dus tegen. ff wat dingen aanpassen....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement