|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
142 punten
geen slecht begin denk ik maar zo.
ik dacht dat ik een k*t samenstelling zou hebben, maar valt gelukkig mee.
Kan beter natuurlijk |
|
|
| SnuggLe |
178.
Toch jammer. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by MennoB
208 punten.. |
Correctie: 202 punten |
|
|
| MennoB |
| Krijg je ook nog geld enzo, en je punten te zien, in de subleage? OF duurt dat altijd ff voordat dat te zien is? |
|
|
| jp |
| Maandag vanaf 6 of 8 uur 's avonds toch? |
|
|
| robin |
| Volgens mij was er geen vaste tijd, iig niet op de dag van de race.. |
|
|
| jp |
alexverheij 246
TranceFool 208
MennoB. 202
Jappio 190
T.O.R. 186
AversusZ 183
Robin__ 177
M_Peror 169
SnuggLe 163
bajes 145
MikeVee 132
eieregooie 128
OuweDwaas 111
pvdplanet 80
Kolkie 52
Té slecht gewoon :whip: |
|
|
| robin |
Huh 40 punten meer dan met mn eigen telling :clown:
Doet die.. dinges het nog, die website waar je je team kon invullen en dat je gelijk je score had op zondag middag nog? :O :)
Gelijk sato geloost.. had geen idee voor welk team ie reed.. en nu ik het gezien heb :o forget about it |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by robin
Gelijk sato geloost.. had geen idee voor welk team ie reed.. en nu ik het gezien heb :o forget about it |
Idem, alleen had ik naast Sato ook 'Ide' of hoe heet die gek gekozen om het budget rond te krijgen :D .
Anyways, ik ga eens even de hele handel lozen (hoewel dit bij voorbaat al een KANSLOOS seizoen wordt; het nieuwe doel dit jaar is dan ook om boven JP te eindigen :p ). |
|
|
| Ouwe Dwaas |
ja heb ook een paar aanpassingen gedaan.
Zondagochtend als ik terugkom van The Matrixx, douchen, tv aan en samen met m'n Amerikaanse verloofde (die morgen aankomt) lekker Formule 1 kijken.
Maar over die puntentelling, ik vindt het ook raar.
ik kwam uit op 142 en de site 111, heel vreemd. |
|
|
| magrec |
| haha ik moet me nog voor de subleague aanmelden maar wat een kansloze ronde met 85 punten. Khad op meer gehoopt van trulli maar dat viel dus tegen. ff wat dingen aanpassen.... |
|
|
|
|