|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Ja t was weer een trieste bedoening...
En op deze manier verdien ik ook niet echt centen natuurlijk... |
|
|
| kolkiewolkie |
| Jou team rijdt ook op eieren, dan kan het haast niet anders dat je zulke resultaten krijgt ;) . |
|
|
| jp |
| Vergeet het maar Bernie Kolkenstone :haha: |
|
|
| SnuggLe |
TranceFool en Lexie zakken een beetje weg...Jasper doet goede zaken.
Ik toch nog 2e, valt me niet tegen. Lekker spannend wel, beter dan vorig jaar dit!
Jappi0 zijn team btw:
Rosberg
Villeneuve
Toro Rosso
BMW
Michelin
Ik heb alleen Rosberg niet, maar Liuzzi. Kan je nagaan wat een puntenverschil! |
|
|
| magrec |
| vanmij winnen moet ook niet zo moeilijk zijn heb er geen drol verstand van :D |
|
|
| robin |
| Hehe lekker wat plaatsjes geklomen.. die mennob is ook goed bezig trouwens :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
TranceFool en Lexie zakken een beetje weg...Jasper doet goede zaken.
Ik toch nog 2e, valt me niet tegen. Lekker spannend wel, beter dan vorig jaar dit!
Jappi0 zijn team btw:
Rosberg
Villeneuve
Toro Rosso
BMW
Michelin
Ik heb alleen Rosberg niet, maar Liuzzi. Kan je nagaan wat een puntenverschil! |
Haha inmiddels niet meer :D
Heb overigens nog steeds geen race gezien :haha: |
|
|
| MennoB |
TGaat best lekker..
Baal alleen dat ik geen bridgestone heb! Mja dat wordt dit jaar een pure gok.. ferrari is best goed geworden, maar toch zijn er meerdere teams die op het poduim kunnen komen die op Michelin rijden dan alleen die 2 ferrari's.. |
|
|
| jp |
| Gefeliciteerd met je verjaardag :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Gefeliciteerd met je verjaardag :D |
Dank je..
Maar nu is hij alweer voorbij en is de vlaai alweer op :( :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Gelijk nieuwe halen |
Ik heb de afgelopen dagen taart gegeten voor een heel jaar. In 1 week tijd, mijn zusje, ons mam en ik jarig..!
Nee voor mij even geen taart meer :D |
|
|
|
|