return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 5)
View this Thread in Original format
robin
bridgestone scheelt maar 15 punten hoor

1 bridgestone 15p
2 bridgestone 10p
3 michelin 10p

Klien is verantwoordelijk voor 17 punten bmw motor was ook niet heel slecht :)
TOR
zo dat was wel genieten :)
MennoB
Ik heb ook een leuke race gezien!
Ouwe Dwaas
yep een leuk begin van het seizoen.
kwalificatie opzet is mooi.
en de race was lekker spannend.

vond dat Kimi het toch wel heel sterk heeft gedaan.
22e plaats beginnen, 1 stop strategie en eindigen als 3e.
Knap, heel knap.

Ik vond de actie van Alonso, toen ie uit de pit kwam, met Schumi wel spannend.
En de rest van de race hem achter zich gehouden.
kolkiewolkie
dra-ma!
MennoB
208 punten..
eieregooie
148
Dj Lex
Leuke race net als vorig jaar. Ook goed om te zien dat er waarschijnlijk dit jaar meer competitie zal zijn met 4 competitieve teams cq rijders. Voor me gevoel ook aardig gescoord met een totaal van 246
robin
Met dank aan wat strafpunten enzo, 137
jp
94. Kon het nog slechter? Nee.

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by jp
94. Kon het nog slechter? Nee.


JA!

67 :eek:
jp
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
JA!

67 :eek:


:stongue:

But serious: ik had eerst Rosberg maar had die last minute door Villeneuve vervangen. Bad thinking :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement