|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| robin |
bridgestone scheelt maar 15 punten hoor
1 bridgestone 15p
2 bridgestone 10p
3 michelin 10p
Klien is verantwoordelijk voor 17 punten bmw motor was ook niet heel slecht :) |
|
|
| TOR |
| zo dat was wel genieten :) |
|
|
| MennoB |
| Ik heb ook een leuke race gezien! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
yep een leuk begin van het seizoen.
kwalificatie opzet is mooi.
en de race was lekker spannend.
vond dat Kimi het toch wel heel sterk heeft gedaan.
22e plaats beginnen, 1 stop strategie en eindigen als 3e.
Knap, heel knap.
Ik vond de actie van Alonso, toen ie uit de pit kwam, met Schumi wel spannend.
En de rest van de race hem achter zich gehouden. |
|
|
| Dj Lex |
| Leuke race net als vorig jaar. Ook goed om te zien dat er waarschijnlijk dit jaar meer competitie zal zijn met 4 competitieve teams cq rijders. Voor me gevoel ook aardig gescoord met een totaal van 246 |
|
|
| robin |
| Met dank aan wat strafpunten enzo, 137 |
|
|
| jp |
| 94. Kon het nog slechter? Nee. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by jp
94. Kon het nog slechter? Nee. |
JA!
67 :eek: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
JA!
67 :eek: |
:stongue:
But serious: ik had eerst Rosberg maar had die last minute door Villeneuve vervangen. Bad thinking :whip: |
|
|
|
|