|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Originally posted by robin
:P
(wtf ik sta 2e :) ) |
Ja GVD :whip: :D
Zelfs Bram komt aardig dicht bij :eek:
De puntentelling van http://5gtt.com/f1/punten.php komt niet overeen met de punten die ik heb gekregen. Deze telt gewoon de plaats zoals de kwalificatie was net na 3 uur op zaterdag.. Dus schumacher staat hier nog 2de.. |
|
|
| eieregooie |
| Ohja? Ik had deze keer voor de verandering eens meer punten dan die calculator aangaf :D |
|
|
| MennoB |
Dat klopt dan toch ook.. Ligt er toch aan welke rijders/team/motor/banden hebt..
Sommige hebben meer punten, andere minder.. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MennoB
Dat klopt dan toch ook.. Ligt er toch aan welke rijders/team/motor/banden hebt..
Sommige hebben meer punten, andere minder.. |
Huh :conf:
Die gast van die calculator voert het zelf allemaal in.. maar dan later geeft fok misschien wel een straf (motor opgeblazen = zoveel strafpunten etc) dus soms krijg je te veel.. En soms rekent hij op een straf en word die toch niet gegeven etc.
Of hij is scheef en voert het gewoon verkeerd in :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by robin
Huh :conf:
Die gast van die calculator voert het zelf allemaal in.. maar dan later geeft fok misschien wel een straf (motor opgeblazen = zoveel strafpunten etc) dus soms krijg je te veel.. En soms rekent hij op een straf en word die toch niet gegeven etc.
Of hij is scheef en voert het gewoon verkeerd in :D |
Strafpunten geeft hij wel juist in.
Nee ik kon om kwart over 3 al kijken hoeveel punten ik al had. De kwalificatie heeft hij dus niet veranderd in de calculator.. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ohja? Ik had deze keer voor de verandering eens meer punten dan die calculator aangaf :D |
Ik ook, maar ik had ook meer punten dan ik zelf bij Fok berekent had :conf: . |
|
|
| TOR |
Daar gaan we weer :crazy:
 |
|
|
| robin |
Nice :D
Kutzooi heb helaas mn team niet veranderd |
|
|
| MennoB |
| 81 tot nu toe.. En robin 93 :p |
|
|
| robin |
:toothless
*edit.. * :D nevermind |
|
|
| robin |
Dat ik snuggle in wou halen :D maar das vorige week al gebeurt ofzo :p
Jammer dat die hier nog zo weinig post :o |
|
|
|
|