|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Lachen:
Doornbos heeft vandaag met 326 km/u over de afsluitdijk gescheurd.
http://www.nu.nl/news/803063/47/Doo...28video%29.html
even de A7 afgezet speciaal om 1 van z'n wensen in vervulling te laten gaan: namelijk scheuren in een formule 1 bolide over de aflsuitdijk.
EN hij is nog geflitst ook :D |
|
|
| robin |
Ja.. nog leuker is dat ik die van de week gekocht heb :D
+ nog wat goeie shizzle ;)
2 keer team niet veranderd door vakantie dus had wat spaargeld :D |
|
|
| TOR |
| Heerlijke wedstrijd :) |
|
|
| SnuggLe |
| 367 punten ofzo... |
|
|
| kolkiewolkie |
Exact zelfs:
| quote: |
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 367 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 345 (profiel)
Jappio Forza 337 (profiel)
Robin__ Kneusjes 329 (profiel)
MennoB. MennoB 296 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 235 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 204 (profiel)
pvdplanet jp 199 (profiel)
AversusZ Joopies 197 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 184 (profiel)
eieregooie McEieren 179 (profiel)
magrec mounties 152 (profiel)
alexverheij Ferlexi 136 (profiel)
M_Peror M_Peror 119 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 117 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 82 (profiel)
|
Totaalstand:
| quote: |
Jappio 3272
SnuggLe 3144
TranceFool 3002
MennoB. 2867
Robin__ 2790
T.O.R. 2606
eieregooie 2509
AversusZ 2408
alexverheij 2398
OuweDwaas 2301
magrec 2201
pvdplanet 2198
M_Peror 2197
Kolkie 2182
MikeVee 2039
bajes 2037
|
De enige reden dat ik nog meedoe is omdat ik voor die mofo van een JP wil komen :whip: :whip: , als ik teameigenaar zou zijn had ik mezelf allang ontslagen :D . |
|
|
| SnuggLe |
Ha, eerste deze ronde dus :clown:
Ferrari in mijn team gaat nog steeds erg goed, ook Bridgestone pakt vooralsnog goed uit (m.u.v. vorige GP). Nu die Rosberg-kont er eens rap uit flikkeren. |
|
|
| MikeVee |
| Heb men password terug :) Even wat aanpassingen gedaan om de laatste plaats te vermijden :toothless |
|
|
|
|