|
Fok Formule 1 Manager 2006 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Je gaat me toch niet inhalen he? :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik kom iig vlot dichterbij :D
MennoB. MennoB 195 (profiel)
Robin__ Kneusjes 195 (profiel)
Kolkie Kolkman Racing Developments 184 (profiel)
eieregooie McEieren 183 (profiel)
Jappio Forza 160 (profiel)
T.O.R. TTT (TOR's TOP Team) 160 (profiel)
alexverheij Ferlexi 154 (profiel)
SnuggLe Sjaak Trekhaak Racing 142 (profiel)
TranceFool De Slome Donders 136 (profiel)
OuweDwaas Ouwe Dwaas 131 (profiel)
MikeVee MikeVeeRacing 128 (profiel)
M_Peror M_Peror 123 (profiel)
magrec mounties 123 (profiel)
pvdplanet jp 119 (profiel)
bajes Bajes Groesbeek 100 (profiel)
AversusZ Joopies 96 (profiel)
Sterker nog, ik bekijk nu voor het eerst de totalen...
User Punten
Jappio 1214
MennoB. 1134
Robin__ 1106
SnuggLe 1084
alexverheij 1058
TranceFool 1035
T.O.R. 1028
eieregooie 908
M_Peror 900
AversusZ 849
OuweDwaas 849
MikeVee 846
Kolkie 753
pvdplanet 735
bajes 729
magrec 720
:D :haha:
Op naar Snuggle ;) . |
|
|
| jp |
Wat een stinkspel is het :whip:
:haha: |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
| magrec |
| Zo team maar ff aangepast. |
|
|
| TOR |
Het zit aardig bijeen in de voorste gelederen van de ranking :)
Jammer van de technische problemen voor Speed en Villeneuve, anders zat er wel wat meer in. :( |
|
|
| MennoB |
| 94 punten tot nu toe.. |
|
|
| eieregooie |
| ah, bedankt voor de reply... hopelijk vergeet ik nu niet meer te kijken :p |
|
|
| MennoB |
Wordt een mooie race morgen.. Kimi was sneller dan wie ook in de kwali. Dus die zal morgen ook zeker veel mensen in willen/proberen en gaan inhalen!
Trouwens ook mooie actie van Schumacher in de laatste bocht! :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MennoB
Trouwens ook mooie actie van Schumacher in de laatste bocht! :D |
:D
Al heeft dat m wel de race gekost waarschijnlijk (hij staat achteraan/in de pits) |
|
|
| magrec |
| heb ik net redbull uit mijn team gehaald................:whip: |
|
|
|
|