|
מ ל ח מ ה
|
View this Thread in Original format
| epsilon1 |
| לעזאזל איתם, אי אפשר לעקוף את ה23+ איכשהו? :( |
|
|
| ozone |
| quote: | Originally posted by epsilon1
לעזאזל איתם, אי אפשר לעקוף את ה23+ איכשהו? :( |
+1:( |
|
|
| DjChook |
חבר'ה אני לא יודע מה אתם מרגישים אחרי אירועי היום
אבל אני ממש מרגיש שאנחנו נכנסים למלחמה בשתי חזיתות
אם אח שלי (יחידה מסווגת) שאולי יפעילו אותו זה אומר שהמצב הולך להדרדר
מה אתם חושבים ישראל צריכה לעשות |
|
|
| Flotser |
זה מאוד מפחיד
כי יש לחיזלבאללה המון המון רקטות שיכולות להגיע גם לחיפה ומי יודע לאיפה
עוד
וגם הכניסה לשמה תהיה מאוד מסוכנת ויהיו הרבה חיילים הרוגים
:(
זה מצב ממש ממש קשה
אבל חייב להיות איזה פתרון |
|
|
| Glenn-Holmes |
מה ישראל צריכה לעשות?
קשה לדעת...
אבל קודם כל צריחך ללחוץ בזירה הבינלאומית מצד אחד בדרישה חד משמעית לפרק את חיזבאללה
העובדה שהדרישה הזו לא עלתה בצורה תקיפה מספיק עד כה היא כבר בעיה
מה זה יעזור?
למען האמת זה פשוט אחד הד'ברים שצריך לעשות בערוץ הדיפלומטי - אני לא ימני בדיעותי אבל גם אני חושב שאחרי היום צריך לקרות משהו - פעולה צבאית כלשהי בלבנון היא הכרח
םעולה בבירות זה משמפחיד אותי - אני מאוד מקווה שהאנשים שיקבלו תהחלטה ישקלו אותה בכובד ראש ויקחו בחשון שהם עומדים מול אחד המנהיגים המתוחכמים (בטח יותר מכמה ממנהיגינו) ועם זאת הקיצוניים |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לפי דעתי צריך להגיב ביד קשה ולהראות מי שולט בסביבה פה..
ובכלל לדעתי אין צורך בהלפציץ את לבנון.. הם לא האשמים.. סוריה הם המקור לחיזבאללה ולמימונם. לבנון היא סתם בובה על חוטים הנשלטים על אסד.
לפתוח בפעולה נרחבת ע"י חי"א- לא סתם נקנו 106 סופות חדשות.
הפתרון היחידי שהערבים מבינים זה כח כח ועוד יותר כח.
תראו איזה שקט היה אחרי 67 ואחרי מלחמת שלום הגליל לקח להם הרבה מאוד זמן להתאושש. |
|
|
| KrazyDJs |
איזה מכה :(
אני ממש מקווה שאני לא אצטרך להתחיל להשתמש במקלט אצלנו בבית..
ברגע שקטיושות יתחילו להגיע לאיזור חיפה אני מניח שבאמת תפרוץ פה מלחמה.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
איזה מכה :(
אני ממש מקווה שאני לא אצטרך להתחיל להשתמש במקלט אצלנו בבית..
ברגע שקטיושות יתחילו להגיע לאיזור חיפה אני מניח שבאמת תפרוץ פה מלחמה.. |
מלחמה בלתי נמנעת..
ביום שחי"א יתקיף את לבנון זאת תיהיה נקודת האל חזור. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מלחמה בלתי נמנעת..
ביום שחי"א יתקיף את לבנון זאת תיהיה נקודת האל חזור. |
אני חושב שהנקודה הזאת כבר הגיעה.
המתקפה של היום זה כבר קו פרשת המים.
אני לא יודע עד כמה יעיל יהיה להיכנס ללבנון לכל רוחבה, אבל מה שבטוח זה שצריך להכות בהם היום ביד קשה. |
|
|
| DjChook |
| הפחד היחידי הוא מה עם איראן |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
הפחד היחידי הוא מה עם איראן |
ארהב בסביבה שם.. אין להם בעיה לתגבר כוחות בחזית של עיראק ולהתקיף את איראן במקרה שאיראן תעשה שטויות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
תראו איזה שקט היה אחרי 67 ואחרי מלחמת שלום הגליל לקח להם הרבה מאוד זמן להתאושש. |
טעות גדולה בידיך
על איזה שקט אתה מדבר אחרי שלום הגליל?
נשארנו בלבנון במשך 18 שנה שבהם לא השגנו כלום
אחננו ישבנו שם ואיבדנו חייל אחת לכמה ימים ובנוסף מתי שהם רק רצו הם גם שיגרו קטיושות
לא בטוח שמלחמת שלום הגליל היתה כשלון אבל הצלחה גדולה היא בטח לא הייתה |
|
|
|
|