| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Jonas Steur - Born For The Night
deze had ik nog ni gehoord eigenlijk :)
Zeker niet slecht , maar men voorkeur gaat momenteel uit naar een pak andere ID's :) |
Die trekt op geen zak, lol. Wat belachelijke xylophoonpercussie zonder enige melodie voor de rest... Dissapointingly weak van jonas :( |
|
|