|
Right Now #5 (pg. 309)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Bepaalde afleveringen die je speciaal aanraadt Kenny ? Van de laatste 2 maanden ofzo. |
Die van 13 december met een guestmix van Benya, da was wel in orde.
Over het algemeen vind ik Schulz niet echt super bezig de laatste tijd, te weinig mcprog :p |
|
|
| redzone1 |
Underworld - Beautiful Burnout (Mark Knight Remix)
m'n favoriete track van het album (met ook lekkere Pig & Dan & Tiefschwarz Remixes)
Denk dat de "original" toch nog het beste blijft. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by redzone1
Denk dat de "original" toch nog het beste blijft. |
! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by BZRK
Die van 13 december met een guestmix van Benya, da was wel in orde.
Over het algemeen vind ik Schulz niet echt super bezig de laatste tijd, te weinig mcprog :p |
net begonnen aan die
sasha - who killed sparky? :crazy:
trouwens veel te veel vuilen tech trance opt einde van de laatste broadcast :nervous: (een live set) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
trouwens veel te veel vuilen tech trance opt einde van de laatste broadcast :nervous: (een live set) |
Da is de plaag van vandaag ja, en de meeste remixen van zijn eigen nummers steken mij ook ferm tegen.
Maar der zijn uitzondering (uit die van deze week): Markus Schulz feat Dauby - Perfect (Agnelli & Nelson Remix) :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
Hehe, heb die ook twee keer laten spelen
Idd een goeie plaat, 1 vd weinige trance platen die 'k met plezier beluisterd heb de laatste tijd. |
|
|
| BZRK |
| En nog eentje: Arnej - They Always Come Back :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| indeed :toothless |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Da is de plaag van vandaag ja, en de meeste remixen van zijn eigen nummers steken mij ook ferm tegen.
Maar der zijn uitzondering (uit die van deze week): Markus Schulz feat Dauby - Perfect (Agnelli & Nelson Remix) :crazy: :eyespop: :eyes: |
De enigste remix van al die recente schulztracks die ik kon verdragen was de Genix remix van Fly To Colors. Wat een heerlijke bassline toch :toothless
(voor de rest is Genix een loser) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mat Zo kan er wat van :) |
Bwa soms overdrijft 'em toch. Zo kwam ik in de week nog een Mat Zo edit tegen van oa Yves Larock - Rise up, en Whitney Houston - Dance With Somebody.. :p |
|
|
| Config |
| da zijn kluchtedits he, da moet ge kunnen relativeren.. trouwens: tussen die share van Mat Zo zaten wel een paar heel goeie tracks :) |
|
|
|
|