|
Right Now #5 (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Perry O'Neil - Down There :crazy: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Eén voor één zalige tracks :) En tbh zijn die vroegere Planisphere tracks toch van een veel zwaarder kaliber dan het recente Planisphere-album (hoe degelijk dat op zich ook is).
|
Dat is een feit. dat nieuwe album is erg goed, maar die oudere planisphere tracks zijn minder "gepolijst"... |
|
|
| Push2005 |
Hammer & Funabashi - Moments (Original Mix)  |
|
|
| Glexx |
| Re:Locate ft. M.I.D.O.R - Alcatraz |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Glexx
Re:Locate ft. M.I.D.O.R - Alcatraz |
vink een bommeke :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hammer & Funabashi - Moments (Original Mix) |
fag :p
wel een goeie plaat |
|
|
| Transfusion |
| Johnny Cash - Ring of fire |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Eén voor één zalige tracks :) En tbh zijn die vroegere Planisphere tracks toch van een veel zwaarder kaliber dan het recente Planisphere-album (hoe degelijk dat op zich ook is). |
Daar volg ik je wel, al waren veel platen opgebouwd rond dezelfde formule natuurlijk. Ik ben blij dat Laurent deze keer een andere richting gekozen heeft en volledig zijn eigen ding heeft gedaan. Er zitten inderdaad wel veel digitale effecten in, zoals Bertn aangeeft, maar die doen geen afbreuk aan de intrinsieke waarde en diepgang van de platen mijns inziens, toch niet in de mate van een traditionele tranceplaat.
Anyway, on topic: Plastic Boy - Twixt (Terrafusion vs. Mea Culpa 2007 Remix) :crazy: |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Real
Moesten er mensen interesse hebben, ik wil gerust wat sets van BeTa Party v3 en v4 terug online gooien.
Kleine moeite. :) |
sgoe:happy2:
Tzijn enkel BETA Party v4 sets die ik niet heb. |
|
|
| Config |
Perry O'Neil vs Marscruiser - Not Alone In This Bass Society (Config's No Choice Mashup) Take 1
ben er al hele middag naar aant luistern :p |
|
|
| Real |
Planisphere - Tokyo Skycraper
Mooi. :) |
|
|
| mrcanon |
D-Factor - Mystique :eyes: :eyes: :eyes:
Hohoho, wat een plaat is da toch!!! Waarschijnlijk de grootste bom van't moment! Schulz, Armin en A&B spinnen ze. Signum is zalig bezig! |
|
|
|
|