| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Cape Town - Percivalesque \o/ \o/
Het zou me verbazen mocht er één nummer hieraan kunnen tippen dit jaar. Perfectie :) |
Jammer dat de bas na enkele minuten intro exact dezelfde is als van 'Hello Sunshine'. Ook sampled het behoorlijk wat van proglifter. Erg origineel is ie niet, maar het totaalpakket werkt wel :)
Er zullen zeker nummers tegenop kunnen dit jaar ;) |
|
|