| Config |
vind de cd ook zwaar goed eigenlijk :)
die nieuwe Maor Levi is iets anders dan ik had verwacht van em, met 'Love Planet' is ie weer een trap gestegen in mijn achting :)
Same goes for Cliff Coenraad.. kan blijkbaar veel meer dan techy tracks maken en draaien :p Escalate is een bommeke :)
verder nog goeie platen op die cd, tis dik in orde vind ik ..
Wel jammer dat de nieuwe collab van Menno & Paul Moelands het niveau van 'Spirit' niet meer haalt. Maar Sjamaan is nog altijd een kwaliteitstrack en die nieuwe, 'Nolthando' vind ik ook iedere keer beter als ik em hoor :)
OT: Hadise - Milk Chocolate Girl
ja, ik weet het, mijn credibiliteit is terug volledig weg nu :p |
|
|