|
Right Now #5 (pg. 231)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
kzou het ook begot ni weten eigenlijk. luister anders zelf eens naar de set, mss weet gij het wel?:p |
Het gaat om #7 uit de tracklist. |
|
|
| Real |
16 Bit Lolita's - Back To One
Perfectie. :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
idd... dat hij het dan toch "DJ Rolando - Knights of the Jaguar (Cor Fijneman edit)" noemt of zo...:mad:
edit: hier te beluisteren: http://www.myspace.com/corfijneman |
Dat staat er toch ? "Cor Fijneman Re-Edit"
Wordt volgens mij niet eens released (gelukkig) |
|
|
| Zehra |
| He still has to die though!! :whip: |
|
|
| Real |
Kheb die al live gehoord.  |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Menno De Jong - Nolthando
Gelieve hier zondag je set mee te openen Menno. :crazy: |
+1 :crazy:
Die plaat doet me nog meer twijfelen om PvD te laten voor wat het is, en het weekend gewoon in de Armada-tent af te sluiten..:nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
+1 :crazy:
Die plaat doet me nog meer twijfelen om PvD te laten voor wat het is, en het weekend gewoon in de Armada-tent af te sluiten..:nervous: |
Doe dat maar; PvD is sowieso een waardeloze dj geworden |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Doe dat maar; PvD is sowieso een waardeloze dj geworden |
Mja de vorige keer dat ik em zag, op Mayday in Gent, vond ik em muzikaal gezien best wel goed. Van interactie was er toen echter al weinig sprake doordat em te gefixeerd naar z'n Ableton te kijken. Enja dan nog eens rekening houdend met het publiek dat wsl vanaf de eerste seconde gewoon op For An Angel of Nothing But You zit te wachten alvorens los te gaan.. Dan verkies ik mss toch de intiemere sfeer van een tent tijdens Menno.. :)
Maar bon, als er één ding vaststaat bij het maken van een planning: Een planning wordt nooit gevolgd :p Zullen dus wel zien waar we belanden.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb eigenlijk gepland naar PvD te gaan, gewoon om em toch eens gezien te hebben. Persoonlijk verwacht ik er niet al te veel van, maar mss kan hij mij verbazen :). Desnoods kan ik nog altijd naar menno gaan. Ik zal dus wel zien hoe het loopt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nils Noa - Monkeybreak (Christian Sol remix)
Jawadde, waanzinnig diepe shizzle :eyespop: :crazy: |
|
|
| Real |
| Dubfire - Roadkill is sweeeeeeeeeet. :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
Dubfire - Roadkill is sweeeeeeeeeet. :) |
+1
De Breakfast Remix mag er ook wezen!
Ik las 't laatst dat Dubfire blijkbaar de helft van Deep Dish is. Dat was nieuws voor mij :) |
|
|
|
|