|
Right Now #5 (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
System F - Insolation (Ferry's Flashover Remix)
\o/ |
|
|
| Real |
Moby - Go (Trentemoller Remix)
Uhm, wtf. Na al het gehype heb ik besloten om deze remix toch eens te beluisteren. Damn, wat een stront track is me dat. Een ware verkrachting van het origineel. :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
Will Holland - September Mix (afterhours.fm) 15-09-2006
Mijn type muziek blijkbaar. |
|
|
| Config |
Audionova - Electric Blue
Audionova - West Gate :tongue2
die West Gate is echt een lekker plaatje, iets beter dan Electric Blue, maar kzou toch beide aanraden :) |
|
|
| Ataraxya |
| Zirenz - Utopia (Original Mix) excellent build up, krijg er kippevel van:eyes: |
|
|
| domineesje |
Algarve - The Longest Journey (Original Mix)  |
|
|
| The_G0dfather |
Paul Oakenfold 20-06-99
Planet Perfecto 99 - ‘Its Not Over Yet’ (Code Blue Records)
Space Manoeuvres - ‘Space Manoeuvres (Tilt)’ (White Label)
Ambassador - ‘The Fade’ (White Label)
Mara - ‘One’ (Choo Choo)
The Space Brothers - ‘Forgiven (Original Mix)’ (White Label)
Mauro Picoitto - ‘Lizard’ (Eight Ball Records/Empire State)
John Vesta - ‘Gull’ (Stone Mouse Records)
Tekasva - ‘Last Trip To Parade’ (White Label)
Art Of Trance - ‘Madagascar’ (Platipus)
Push - ‘Universal Nation’ (Inferno)
The Olmec Heads - ‘Spiritalised (Astral Mix)’ (Neo)
The Space Brothers - ‘Heaven Will Come (Olmec Heads)’ (White Label)
Man With No Name - ‘Vavoom’ (Perfecto)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Loraine |
Track die Perry afgelopen zaterdag draaide:
Jerome - Boom Bap  |
|
|
| The_G0dfather |
avb - wait for you (song for the ocean)
wat vergeten, toch wel zeer lekker plaatje |
|
|
| Ataraxya |
Simon & Shaker - Zero, damnn!! hoe heb ik deze kunnen vergeten, en nu pas hoor ik hem op pc, pfff!! :eyespop: beetje melancholisch, maar echt een vette plaat:)
vertel jullie opinie er van? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Oliver Prime - Hesitated :tongue2 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
Simon & Shaker - Zero, damnn!! hoe heb ik deze kunnen vergeten, en nu pas hoor ik hem op pc, pfff!! :eyespop: beetje melancholisch, maar echt een vette plaat:)
vertel jullie opinie er van? |
ontzettende goeie plaat
een jaar geleden ofzo. |
|
|
|
|