|
Right Now #5 (pg. 257)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| *wuift ook eens naar Config* |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Config
Jah dat Zabiela die zou support overtreft gewoon alles :toothless
kzal u een pm sturen :) |
De vraag is natuurlijk hoe die kerel daar dan aan geraakt?
Heb'm net beluisterd en hij is wel anders dan'k 'm verwachtte ... Faxing Berlin heeft namelijk iets heel mysterieus voor mij en Eighties kan dat gevoel niet helemaal versterken. Tijdens de opbouw wel maar vanaf het moment dat het losbarst en beide tracks echt volledig doorkomen krijgt het geheel wat meer een happy gevoel voor mij. Nuja, niet dat dat slecht is hoor. Mijn complimenten want het geheel werkt wel en het zit technisch goed in mekaar.
Dit bewijst wel dat Faxing Berlin een enorm leuke track is om mee te gaan klooien en te editten. Ja, ik heb ook al een poging ondernomen :o Al heb ik het bij vocals gehouden, ik zoek eigenlijk nog altijd een track waarvan ik enkele elementen in Faxing Berlin kan verwerken en het geheel nog mysterieuzer/deprimerender kan maken .. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
De vraag is natuurlijk hoe die kerel daar dan aan geraakt?
Heb'm net beluisterd en hij is wel anders dan'k 'm verwachtte ... Faxing Berlin heeft namelijk iets heel mysterieus voor mij en Eighties kan dat gevoel niet helemaal versterken. Tijdens de opbouw wel maar vanaf het moment dat het losbarst en beide tracks echt volledig doorkomen krijgt het geheel wat meer een happy gevoel voor mij. Nuja, niet dat dat slecht is hoor. Mijn complimenten want het geheel werkt wel en het zit technisch goed in mekaar.
Dit bewijst wel dat Faxing Berlin een enorm leuke track is om mee te gaan klooien en te editten. Ja, ik heb ook al een poging ondernomen :o Al heb ik het bij vocals gehouden, ik zoek eigenlijk nog altijd een track waarvan ik enkele elementen in Faxing Berlin kan verwerken en het geheel nog mysterieuzer/deprimerender kan maken .. |
Persoonlijk vind ik niet dat die Eighties add de track happyer maakt.. alleszins, dat is toch nooit mijn bedoeling geweest. Al kan ik er best inkomen dat velen em toch wat meer happy zullen vinden. :)
En hoe is Zabiela eraan geraakt? Een verre maat van mij draaide mijn mashup al een hele tijd en is ook een verre kennis van Zabiela, hij heeft die track naar em doorgemaild. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Guy J - Been here before (Original mix)
Tune of the year alert!! :eyes: :crazy: |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
Imogen Heap - Hide and Seek (Tiesto's In Search Of Sunrise Remix)
begon goed, maar vind de vocals maar vrij zwakjes eigenlijk. Jammer :( |
|
|
| Push2005 |
| Hampshire & Nysse - Eternal Voices (Airwave's Revenge Mix) :crazy: |
|
|
| Config |
Frase - Module One (Original Mix)
zalig |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Guy J - Been here before (Original mix) |
Staat die ergens te beluisteren? Kvind daar niks over. |
|
|
| Glaniskanis |
Been Here Before (Orig) is al vrij oud op zich, maar komt nu pas uit op Deep Focus (DFC026), met een aantal remixes die wel allemaal nieuw zijn
Original Mix, Dub Mix, DJ Yellow Carina's Dream Mix, Jay Lumen's Monologue Vocal Mix en een Envotion Mix
prachtige gevoelige progplaat, helemaal top
Tiesto draaide hem paar weken terug btw ook in Club Life 020, het 2e uur |
|
|
| FenixStyle |
Vannacht Heater eens eindelijk live gehoord.. :)
Hoewel ik er eerst niet veel aan vond, moet ik zeggen dat die plaat live toch echt wel losgaan is.. Zeker als em ook nog eens voorafgegaan wordt door Columbian Soul.. :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
thanks :), de basis is erg simpel maar het werkt wel vond ik, als ge em wilt moete maar iets laten weten é ;) |
Geïnteresseerd! |
|
|
| BZRK |
| James Talk - Remote (Deadmau5 Remix) :crazy: |
|
|
|
|