|
Right Now #5 (pg. 260)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
jon_o_bir_ways_and_means_016_192kbps.mp3
Kijk echt uit wanneer hij nog eens naar Belgie komt |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
jon_o_bir_ways_and_means_016_192kbps.mp3
Kijk echt uit wanneer hij nog eens naar Belgie komt |
Ik denk dat de kans er dik inzit dat hij op Illusion XXL zal staan in maart. Door Illusion zelf wordt hij zowat de beste guest-dj in jaren genoemd, en op het forum wordt hij ook door veel mensen naar voren gehaald als naam die op Illusion XXL moet staan.
Voor mijzelf was hij ook de 'ontdekking' van het voorbije jaar :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik denk dat de kans er dik inzit dat hij op Illusion XXL zal staan in maart. Door Illusion zelf wordt hij zowat de beste guest-dj in jaren genoemd, en op het forum wordt hij ook door veel mensen naar voren gehaald als naam die op Illusion XXL moet staan.
Voor mijzelf was hij ook de 'ontdekking' van het voorbije jaar :) |
Zijn set op Tomorrowland 2005 was vooral geniaal. Ik heb de indruk dat hij nu toch wat teveel van die generic trance begint te draaien. Het goeie is wel dat hij energiek blijft.
ATM: Progression - Electric Emotions :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Nickelson & Aromabar - Winterpeagant (John '00' Fleming Dub)
al een aantal maanden oud, maar ik geraak em nie beu :tongue2 |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ik denk dat de kans er dik inzit dat hij op Illusion XXL zal staan in maart. Door Illusion zelf wordt hij zowat de beste guest-dj in jaren genoemd, en op het forum wordt hij ook door veel mensen naar voren gehaald als naam die op Illusion XXL moet staan.
Voor mijzelf was hij ook de 'ontdekking' van het voorbije jaar :) |
zalig, blij dat te horen dat toch nog mensen in België zijn die ECHTE trance appreciëren. Wanneer komt er nog 'ns ne goeie trance dj nr illusion? |
|
|
| _Jedi |
| Datura - Yerba Del Diabolo (Yaqui) |
|
|
| Gladius |
First State Feat. Anita Kelsey - Falling
of: hoe verkloot ik een prachtig nummer met platte beats. |
|
|
| Real |
| Dat zal Luc niet graag horen! |
|
|
| Push2005 |
^
Waar hou jij je mee bezig :wtf: |
|
|
| Real |
| Alvast niet met m'n werk. |
|
|
| Push2005 |
| Dimitri Andreas - Verona :crazy: |
|
|
| Devilex |
| Quadran - Eternally (Quadran's Floating Mix):eyes: |
|
|
|
|