|
Right Now #5 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Filo & Peri - The Anthem Song :nervous:
Zoals verwacht krijgt dit geval de onvoorwaardelijke steun van PvD :stongue: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by mrcanon
waar hebt ge die gehoord? |
Het is een setrip:
ReLocate Vs. Jonas Steur - Nasty (Set Rip)-enTc.mp3
Ik heb geen idee uit welke set het komt :s |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het is een setrip:
ReLocate Vs. Jonas Steur - Nasty (Set Rip)-enTc.mp3
Ik heb geen idee uit welke set het komt :s |
Heb je een link naar die rip? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by domineesje
Heb je een link naar die rip? |
Nee, ik zal 'm even uploaden...
Voila: http://www.speedyshare.com/837723836.html |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Nee, ik zal 'm even uploaden...
Voila: [[ LINK REMOVED ]]
|
Nooit gedacht dat van hun zou kunnen zijn, klinkt alleszinds vet!!
edit: merci benny |
|
|
| Push2005 |
Dat was al gekend hoor :)
| quote: | Preach's latest performance on November 25th 2006 at Awakenings has been recorded and published on 3voor12 one of the biggest media websites in the Netherlands.
His performance was once again one to remember and Preach has proven to have his own unique style with a superb mix of techno with influences from trance and (tech)house. During this dj set you can listen to several new tracks from his first artist album which will be released on Black Hole Recordings in 2007.
Preach also has produced his new single for F.B.I, Black Hole Recordings will release this one the beginning of 2007. FBI will also release the newest and very edgy track by Re:Locate Vs Steur. 3Voor12 will also soon broadcast dj sets by Progression (live at Paradiso) and Phynn. |
|
|
|
| domineesje |
Wist het toch niet, de track zelf al in verschillende sets gehoord...
@Luc, als ik uw avater zie, denk ik altijd dat Real heeft gepost ;) |
|
|
| mrcanon |
| Nasty zit trouwens in de set van steur in Intuition 100. Rond minuut 40 begint ze. Is idd wel lekkere plaat, totaal iets anders dan normaal, maar zalig! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Het is een setrip:
ReLocate Vs. Jonas Steur - Nasty (Set Rip)-enTc.mp3
Ik heb geen idee uit welke set het komt :s |
Ik heb beide mixes al gehoord :) en kvind et zeker geen slecht nummer, tis idd nassty :p
de electro mix van die track zit trouwens in de set van simon steur voor nu donderdagavond op afterhours.fm , kheb die net gehoord , echt nice :)
OT:
Eagus - Heaven Emptiness (Autio & Maattala remix) :crazy: |
|
|
| TOR |
| Greg zal Jonas nu nog meer appreciëren. :stongue: |
|
|
| Config |
:stongue:
kvond et vooral plezant hij zoals aangekondigd eens lekker de andere toer opgaat met zijn tracks.. zeker niet slecht, al kijk ik meer uit naar het album dan naar deze release
OT: Cream Sound - Always (Stereotip mix) :tongue2 |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by CygnusX
ReLocate Vs. Jonas Steur - Nasty (Set Rip)-enTc.mp3 |
Een andere toer op gaan is altijd leuk, maar niet deze toer imo :p Krijg er hoofdpijn van. Geef mij dan maar de goeie ouwe sound. :) |
|
|
|
|