| Bertn |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Tijdloze met nu:
Radiohead - Street Spirit |
Die mocht van mij nog pakken hoger eigenlijk. Kvind die stukken beter dan creep (die wschl wel weer 5de of zo zal eindigen).
en ik vind dat wel eens tof, die jaarlijkse lijst van stubru. ziten pakken goeie classics tss! |
|
|