| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
ISOS 4 cd'ke insteken is niet moeilijk hé ;) |
nee indeed,
verbaast me gewoon dat ze die hebben liggen, maar dat is wel iets wat nog vaker gebeurt.. bij VRT zetten ze soms ook eens een zalige plaat onder een filmpje
anyway, OT: TATW: ze spelen nu momenteel een Super8 & Dj Tab remix van 'Oceanic' , ze hebben er precies de bassline van Aalto - 5 op geplakt .. |
|
|