|
Right Now #5 (pg. 316)
|
View this Thread in Original format
| Remofski |
Heb eens geluisterd naar Umek - Vandal Derivate en naar Ricochet Effect en ok - het is wel beter dan de techno die ik gwn ben, maar ik zie er nog altijd een heleboel domme grietjes op dansen in café d'anvers. Bovendien word ik er een beetje triestig van.
Was wel verbaasd er een hint van melodie in aan te treffen.
Blijft toch ondermaats als je het naast het trancegenre legt als je het mij vraagt. Techtrance heeft trouwens de huidige trance deels verneukt. :(
@Push: Zélfs Anthem is nog beter dan deze techno. ;)
Ben gelukkig momenteel Airwave vs Rising Star - Sunspot (Don't Cry My Love mix) aan het opzetten. De pracht en de euforie van die plaat blazen die triestige technomelodieën helemaal weg. :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Remofski
@Push: Zélfs Anthem is nog beter dan deze techno. ;)
|
Ja kijk, dat is dus bull hé. :) Hoe kan je nu Anthem beter vinden in termen van kwaliteit dan - ik zeg maar iets - de Funk D'Void remix van Chymera's Umbrella? Die techno is meer trance dan The Anthem zelf als je het mij vraagt...
Allé, smaken verschillen enzo, ik wil niemand daar op aanvallen. :) Maar dat de kwaliteit van platen van een Joris Voorn of Aril Brikha lager ligt dan die van run off the mill asot bagger gaat me net iets te ver... |
|
|
| Remofski |
Mwa ja, die Chymeraplaat is wel beter als Anthem, maar dat is dan ook Tech house en leunt toch ietwat bij iets progressive trance-achtigs aan. Anthem kan je idd bezwaarlijk trance noemen: tekst, gitaartje en dan iets dat een melodie moet voorstellen en geen enkele synth. Zou evengoed poprock kunnen zijn. :)
Wat is dat toch met die Joris Voorn de laatste tijd? Alle trancers lijken er naar te luisteren of beginnen luisteren precies. Ken z'n werk niet echt goed, maar de sampletjes die ik ervan gehoord heb, zijn doenbare ambientplaatjes. Het is aan te horen, maar ik snap die aantrekkingskracht toch niet echt. Kan iemand mij verhelderen daarin?
ASOT's kwaliteit gaat idd wel erg op en neer mag je wel stellen. Toch passeert er af en toe wel eens wat lekkers. Zolang het maar ni dien techtrance van Sander Van Doorn is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Remofski
Zolang het maar ni dien techtrance van Sander Van Doorn is. |
Glad we agree on that! :toothless
Daarnet op nummer 55, Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix) :crazy: :crazy:
En het was zowaar niet eens mijn inzending :) |
|
|
| Config |
| check de samples van zijn laatste album From A Deep Place eens :) op dance-tunes kan je van alle tracks een sample beluisteren |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Remofski
Wat is dat toch met die Joris Voorn de laatste tijd? Alle trancers lijken er naar te luisteren of beginnen luisteren precies. Ken z'n werk niet echt goed, maar de sampletjes die ik ervan gehoord heb, zijn doenbare ambientplaatjes. Het is aan te horen, maar ik snap die aantrekkingskracht toch niet echt. Kan iemand mij verhelderen daarin?
|
't is gewoon goed !
check this one:
Rejected - Let's Go Juno
(collab van joris voorn) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat is maar één kant van het verhaal hé. Detroit techno is altijd al redelijk melodieus geweest, en de laatste jaren wordt het alleen maar melodieuzer. Ik ben ook geen fan van die beukmeuk die een Chris Liebing draait, maar wat een Umek of Carl Craig tegenwoordig doen, héérlijk! :) |
Even terzijde maar Liebing draait ook al lang geen "beukmeuk" meer hoor :) |
|
|
| Remofski |
| quote: | Originally posted by Config
check de samples van zijn laatste album From A Deep Place eens :) op dance-tunes kan je van alle tracks een sample beluisteren |
Zweverige techno...nu heb ik alles gehoord. Nu ja, ik zou er nog altijd Rank 1 niet voor verlaten hebben op Tomorrowland. ;) |
|
|
| Real |
| Dat was dan ook een erg sterke set. :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Remofski
Zweverige techno...nu heb ik alles gehoord. Nu ja, ik zou er nog altijd Rank 1 niet voor verlaten hebben op Tomorrowland. ;) |
nee ik ook niet, kheb er achteraf wel spijt van gehad :D
dan maar even terug on topic: Moby - If Things Were Perfect |
|
|
| The_G0dfather |
c8 PM 8
1 Re:Locate Beauford
2 Envio For You (DJ Shah's Sunlounger Mix)
3 Max Graham Sepia
4 BT Dreaming (Lucid Mix)
5 Cosmic Gate Should've Known (Estuera Inside Info Remix)
6 Above & Beyond Pres. Tranquility Base Surrender
7 Mike Koglin vs. Mark Pledger Ultraviolet
8 Under Sun Capoeira (Airbase Pres. Scarab Remix)
9 Senses Feat. RTM Contrast
10 Kimito Lopez Telepathy
11 Jonas Steur Sonrisa
12 Re:Locate Feat. M.I.D.O.R. Alcatraz
13 Yahel Open Your Mind (Magikal Remake)
14 Max Graham Airtight |
|
|
| Remofski |
| Zitten een paar lekkere plaatjes tussen, Godfather. |
|
|
|
|