| redzone1 |
| Heb voorlopig maar 2 tracks klaar. Die 16 Bit Lolitas en 1 van Marcus Schossow. De mix gebeurt in holland maar als er een track minder goed klinkt sturen ze die naar mij op. Ik kan dus nog niet zeggen of de CD goed zal zijn... meer nieuws later of op http://www.equus.be/news.html |
|
|