|
Right Now #5 (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| Agoria Feat Scalde - Baboul Hair Cuttin (Gui Boratto Remix) :eyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Vorige BeTa Party én Armin op Tomorrowland? :conf: |
en Armin op 19y Illusion.. :clown: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Config
en Armin op 19y Illusion.. :clown: |
Maar daar was hij niet aanwezig, denk ik. |
|
|
| The_G0dfather |
| Nee, en de vorige Beta was ik er wss niet op dat moment. En ben weggelopen van bij armin op tomorrowland, veel te slecht begin. |
|
|
| Transfusion |
Richard Durand - Sunhump 2006
Deze schijf is zo waanzinnig vet. Props 4 Richard Durand, remix van lethal industry is ook totale waanzin (als je ten minste van dat type trance houdt) |
|
|
| Config |
Snow Patrol - Open Your Eyes (Allende Remix)
heel sterke remix, Allende heeft daar wel een patent op blijkbaar, z'n remix van Salt Tank - Eugina was ook enorm goed |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
z'n remix van Salt Tank - Eugina was ook enorm goed |
not really, weeral een classic kapotgemaakt; voegde niets toe aan de michael woods remix :)
Classics remixen is meestal een poging (van amateurproducers) om naambekendheid te verwerven.
ATM: Tastexperience - Highlander (Ralphie B Remix) :crazy: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
not really, weeral een classic kapotgemaakt; voegde niets toe aan de michael woods remix :)
Classics remixen is meestal een poging (van amateurproducers) om naambekendheid te verwerven. |
ik vond die woods remix dikke crap eigenlijk :toothless
die remix is nooit gereleased ook, dus weet niet waarom hij et zou doen om naambekendheid te verwerven.. En ik vond die remix subliem, maar elk zijn mening daarover hé
Dj Rolando pres The Aztec Mystic - Knights of the jaguar (V-Sag Blob Mix)
:clown: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
ik vond die woods remix dikke crap eigenlijk :toothless
die remix is nooit gereleased ook, dus weet niet waarom hij et zou doen om naambekendheid te verwerven.. En ik vond die remix subliem, maar elk zijn mening daarover hé |
Je bent nooit het toonbeeld geweest van goede smaak hé |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je bent nooit het toonbeeld geweest van goede smaak hé |
EINDELIJK ! ! ! iemand die het met mij eens is
ik probeer hem dat nu ook al voortdurend duidelijk te maken
:p ;)
np: M.I.K.E. - Massive Motion (Enter-Ku Mix) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Je bent nooit het toonbeeld geweest van goede smaak hé |
mag progrez al inloggen op uw account tegenwoordig? :D |
|
|
| Real |
Armin Van Buuren - Transparance CD1
Kben eens wat oude Armin- en Tiesto-CD's aan het ontdekken. :) |
|
|
|
|