| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat zal toch niet waar zijn, want ik heb het altijd al een overhypte plaat gevonden... |
Die Fairmont vond ik enorm goed toen ik ze voor het eerst in Marco Bailey z'n guestmix in GDJB hoorde, maar dat was nog voor ze echt bekend werd. Nu is er niks meer aan. Te veel gehoord. |
|
|