|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| Airbase – Medusa:crazy: |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Siesta
Abel Rommel |
:stongue: |
|
|
| ThaMaestro |
Jon Pegnato - Flexible EP
Trophy Twins - The Way
Arduini & Pagany - House Anthem (House Tribute Mix)
John Plays Special - SaSa (van die heerlijke NY House Session Mix CD)
Leonid Rudenko - Summerfish (Scandall Sunset On Ibiza Mix) => blijft lekker, zomerplaat ten top :cool:
en hier, een van mn all-time classics, uit Deep Dish' EM van Creamfileds 2004 :
DJ Simi & Masterkeys - 4 Da Underground (Yooshi Rec)
wie deze op 12" heeft/weet te vinden; Klik direct op 'pm ThaMaestro', ga niet langs 'Log out of forums', en ontvang een dikke bonus (serieus, ik wil deze (haast) onvindbare plaat nu toch wel n keer op 12" hebben!!!) :crazy: |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Airbase – Medusa:crazy: |
Amen :) Deze is erg vet!! |
|
|
| Cosmic |
Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
Dikke remix van deze classic
Rank 1 - Airwave (Sean Tyas remix)
Weet niet of ie lang uit is, maar hij klinkt wel 'fris' |
|
|
| Siesta |
uit de oude doos: Veit - Sky (Magik Muzik mix)
Helden nummer! |
|
|
| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
|
hoorde ik op Trance energy acuut verkocht, heerlijke plaat |
|
|
| Remy D |
| Laidback Luke - Molotov :crazy: echt gaaf!!:tongue2 |
|
|
| Hitman |
Molotov - Drainer
Molotov - Orange Flag
Van een maat van me, ik mag ze alleen nog niet uitdelen. Er zit een releasje aan te komen;) Erg lekkere plaatjes:) |
|
|
| eXos |
The Killers - Rad My Mind (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
The Killers - Rad My Mind (Gabriel & Dresden Dub)
wel lauwe ;) |
|
|
| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by eXos
The Killers - Rad My Mind (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
The Killers - Rad My Mind (Gabriel & Dresden Dub)
wel lauwe ;) |
zerkzzz check hun remix van mr Brightside maar, is ook van de killers
draaide armin laast in asot |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
draaide armin laast in asot |
toen pas :crazy: ?:p
/edit; je zal de Thin White Duke Mix wel bedoelen van Mr Brightside. G&D hebben Mr Brightside niet geremixed, bij mn weten |
|
|
|
|