|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| neoxiatec |
denk dat ie dit jaar wel braaf weer op sensation word gedraait in een mix
maar goed gaat om de vette tunes vna het moment:
Silvio Ecomo - In No Dip (Original Mix) |
|
|
| ThaMaestro |
| heb gister even naar de 'Nu NRG Most Wanted Discs' (1 t/m 3) geluisterd (nieuw op monster tunes label). tracks als Astralis, Free Fall, The Shadow, Natural Think die voorbij komen ... :eyes: :eyespop: :crazy: doet me weer denken aan zomer 2004. lang niet meer gehoord, dus was wel mooi om die weer ns te horen! |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
maar goed gaat om de vette tunes vna het moment:
Silvio Ecomo - In No Dip (Original Mix) |
Lol is die ook weer in een nieuwe jasje gestoken? Die is toch al van 2000 of zo? |
|
|
| neoxiatec |
| ken gerust in nieuw jasje gestoken zijn.. maar hij kwam in mijn inbox als nieuw binnen |
|
|
| Siesta |
| dat is al gebeurt in 2002 ofzo |
|
|
| DjRV |
| De Abel Ramos mix is "nieuw" |
|
|
| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by DjRV
De Abel Ramos mix is "nieuw" |
die zat er idd ook bij, blijkbaar verkeerde gepost |
|
|
| eXos |
Handige inbox
en hij is idd uit 2000, 2001 & remixed in 2003
en opnieuw in 2007 op Reset Records (NL)
A In-No Dip (Abel Ramos Remix)
AA In-No Dip (Original Mix) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by eXos
Handige inbox
en hij is idd uit 2000, 2001 & remixed in 2003
en opnieuw in 2007 op Reset Records (NL)
A In-No Dip (Abel Ramos Remix)
AA In-No Dip (Original Mix) |
-graaft in oude platenkrat
-vindt no dip
-stopt no dip in reisplatentas
:p |
|
|
| neoxiatec |
krijg altijd om de zoveel daagjes netjes binnen wat de nieuwe liedjes zijn en dan ga ik op de sneup, en meestal als het een 2007 edition is dan staat dat er wel bij zo van re-make van toen en toen..
maar stond niks bij dus ging er van uit dat ie nieuw was
Elevation - Blinding Truth (Original Mix) hoorde hem zoal in asot en de show van above and beyond(ook niet zo heel gek) |
|
|
| Hitman |
Nathan Fake - Outhouse (Valentino Kanzyani remix)
Ik had niet verwacht dat er ooit een leuke remix van deze plaat zou worden gemaakt (origineel is al top), maar deze is echt vet! De Marko Nastic remix en Umek remix zijn wel iets minder. |
|
|
|
|