|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| quote: | Originally posted by TOR
Marc Romboy & Stephane Bodzin - Phobos |
Die is cool ja!
Verder: Stephan Bodzin - Luka Leon
Umek - Carbon Occasions
Markus Lange - Ruhestorung Plattenbau (Oxia remix)
Mason - Bermuda Triangle |
|
|
| MennoB |
Richard Durand - Red Alert
Klinkt erg lekker. Niet zo als al zijn andere producties! Hoewel hij erg veel op Warrior - Warrior lijkt |
|
|
| Little Theseus |
Duke Dumont - Duke's Fanfare 1
Eindelijk weer een plaat waarbij ik denk: schijt aan de buren, schijt aan iedereen, gij zult meegenieten!! :D
Voor alle minimal/proghoeren, een lekker gezonde tegenhanger!!!
Maximal is gonna r0ck jullie anussen!!!
Ow en ik ben ook wel into de gayiige muziek laatste tijd:
Meck Feat Dino - Feels like home (en het liefst de dirty south rmx)
of nog mooier: Justice - D.A.N.C.E.
Schitterend! :crazy: |
|
|
| dj_spare |
GU31, lekkere CD vooral CD2
met als hoogepuntjes voor mij:
Nic Fanciulli - Lucky Heather (Dubfire's Lucky 13 Remix)
en
Samuel L Sessions - Can You Relate
:D |
|
|
| BaRTeZ |
| Mitsu - Serene op Balance 011 CD1, wat een kletser :eyespop: |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Mitsu - Serene op Balance 011 CD1, wat een kletser :eyespop: |
Hah, zoek op discogs naar dit nummer, blijkt 'ie uit 2003 te komen :)
Op GU28 uit 2005 had ik 't zelfde. Vond de beste track Mimosa - End Of Me en die was toen al twee jaar oud.
Maf dat de toppers allemaal al zo oud zijn. Parels die niet ontdekt zijn en alsnog worden gescout voor een mix-cdtje :) |
|
|
| Frenkieee |
Dubfire - Roadkill
Eigenlijk heel de set van Sasha & Digweed - Live @ Ultra Music Festival 24-03-2007 |
|
|
| Hitman |
Julian Jeweil - Air Conditionné!
Wat een wereldplaat! Hier word ik helemaal vrolijk van:eyes: |
|
|
| neoxiatec |
clip is beter dan het liedje :stongue:
FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix)
&
Super8 & DJ Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Hitman
Julian Jeweil - Air Conditionné!
Wat een wereldplaat! Hier word ik helemaal vrolijk van:eyes: |
Hijs fijn inderdaad.. |
|
|
| yahoo |
Lemon & Einar K - Hope
-> Heerlijk nieuw plaatje op Ferry's Flashover Recordings. B-kant is niet zo veel soeps
Tiësto ft Christian Burns - In The Dark (Dirty South Remix)
-> Té vette remix van DS, terwijl ik het origineel al niet meer kan horen
Ron van den Beuken - Alcatraz (Robert Burns Remix)
-> Eindelijk weer eens een vette plaat van RvdB :crazy:
en Chris Lake's Carry Me Away mogen ze errrug snel van mij releasen ;) |
|
|
|
|