|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik bedoel die PrydzID4
of is dat Armed? |
Nee, dat is nog een ID. Dacht dat je Armed bedoelde omdat je het had over een "youtubefilmpje van eerder" |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Nee, dat is nog een ID. Dacht dat je Armed bedoelde omdat je het had over een "youtubefilmpje van eerder" |
Nee.. een filmpje van een kerel achter zijn pc, handjes in de lucht en roepen over de climax die net in hun nummer was ingebouwd.
THAT IS ING HUUUUUUUUUUGE, THAT IS HUUUUUUUUUUUUUGE
deze: http://www.youtube.com/watch?v=nq0rI_1IlRU
@ThaMaestro: die van CN inderdaad |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Nee.. een filmpje van een kerel achter zijn pc, handjes in de lucht en roepen over de climax die net in hun nummer was ingebouwd.
THAT IS ING HUUUUUUUUUUGE, THAT IS HUUUUUUUUUUUUUGE
deze: http://www.youtube.com/watch?v=nq0rI_1IlRU
@ThaMaestro: die van CN inderdaad |
SNM - Itajai Vibe, wereldplaat :eyespop: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
SNM - Itajai Vibe, wereldplaat :eyespop: |
Kanonnen, wat een heerlijk nummer!!!!!!!!!
Die piano en het verloop van de baslijn na de snares :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Djeebie |
| Als je SNM - Itajai Vibe lekker vindt moet je zeker ook Ossie - Holyland ff checken. Echte zomerplaat ook. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Als je SNM - Itajai Vibe lekker vindt moet je zeker ook Ossie - Holyland ff checken. Echte zomerplaat ook. |
Inderdaad lekker! The Love Beat is ook goed :) |
|
|
| Frenkieee |
| Die eerste klinkt een beetje als een jaren '80 synthesizer-deuntje :) |
|
|
| Fkwebeman |
| vind het deuntje echt ontzettend relaxed :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
Die eerste lijkt verdacht hard op Pure Polyester - Stand back, een radiohitje in België een paar jaar geleden. Ik heb het volgens mij zelfs nog op cd-single liggen :o |
|
|
| Remy D |
| Paul de Leeuw - Blijf (Tot de zon je komt halen) Wat een verschrikkelijk mooi nummer is dit toch. Ben er helemaal verslaafd aan. :crazy: Had ik ook niet weggegaan had ik ook zeker naar Symphonica in Rosso gegaan in november. Ben echt een groot van Paul. :tongue2 |
|
|
|
|