|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| Gabriel en Dresden remix van The Killers? Leuke combi eens checken dan, maar vettter als de Thin White Duke remix kan bijna niet. |
|
|
| neoxiatec |
| was voor mij de eerste keer dat ik em hoorde... maar aangezien hij al wat langer uit is omdat ik het orgineel namelijk heb van de killers op cd |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
toen pas :crazy: ?:p
/edit; je zal de Thin White Duke Mix wel bedoelen van Mr Brightside. G&D hebben Mr Brightside niet geremixed, bij mn weten |
Mark Norman heeft hem ook geremixed , misschien was dat hem? (mr brightside) |
|
|
| neoxiatec |
| o ken gerust, heb em jammer genoeg neit meer op me pc.... vink wel jammer maar ff hem opzoeken... |
|
|
| Remy D |
| Ik luister nu Marco V vs The Killers - Mr Brightside purple (DJ Scot Project bootleg mix) best leuk :D |
|
|
| Remy D |
Tering wat een gave tune!!! :crazy:
Dave Dresden - Real ing high on duurugs :tongue2 :crazy: :eyespop: |
|
|
| neoxiatec |
| ken em op soulseek niet vinduh:whip: |
|
|
| AirPole |
Ik wou even melden dat ik de promo's van Airpole - Nebula track rond heb gestuurd aan verschillende labels/personen. Manuel le Saux heeft hem al gedraaid in zijn show Top Twenty Tunes van 16 april j.l. als tweede nummer.
Nu hopen dat 'ie gesigned wordt door een label.
;) |
|
|
| BaRTeZ |
| Mooi werk AirPole, heb je een sample oid? :) |
|
|
| neoxiatec |
| was zelf ook al benieuwd |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
ken em op soulseek niet vinduh:whip: |
hier :) [[ LINK REMOVED ]]
en Airpole laat is wat horen dan gast :tongue2 |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik wou even melden dat ik de promo's van Airpole - Nebula track rond heb gestuurd aan verschillende labels/personen. Manuel le Saux heeft hem al gedraaid in zijn show Top Twenty Tunes van 16 april j.l. als tweede nummer.
Nu hopen dat 'ie gesigned wordt door een label.
;) |
Heb nog niks ontvangen :D :tongue2 |
|
|
|
|