|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Dat melodietje in 'Everything' bedoel je volgens mij (rond de 5.20). Ik herkende daar ook een oudje in. |
idd ja, dat is 'm! |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Muppy
-Olav Basoski vs Bodyrox - Outback vs Yeah Yeah (D. Ramirez Remix)
-Hardsoul's We Need More Chocolate Mash-Up:Chocolate Puma - Always and Forever vs Hardsoul - Deep Inside vs Hardsoul ft Berget Lewis - Song for Unity
-Danny P. - Feel the Vibes
hier is trouwens de dvd/cd:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...0&Section=MUSIC |
welke van de 3 is de tune die van 1:15 tot 1:43 wordt gespeeld (of weet je nie welke dat is)? en is die track ook op 12" verkrijgbaar? ik zie hier nl de meest bijzondere namen voor mash=up's die ik niet 1-2-3 commercieel verkrijgbaar acht ;) |
|
|
| Asperge |
Misschien al wat ouder maar deze luister/draai ik de laatste tijd erg vaak:
Soulcast Ft Indian Princess - Someone Like Me (Ian Carey Remix)
Greg, Jeroenski & Roog - Your Mind Is Twisted (Original Mix)
Tyken ft. Awa - Every Word (Dave Spoon Remix)
2 Tons o Fun - Feel It (Thomas Gold Remix)
Chris Lake ft Emma Hewitt - Carry me away
House Of Pain - Jump Around (Micky Slims Speed Shamrocks Remix) |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
welke van de 3 is de tune die van 1:15 tot 1:43 wordt gespeeld (of weet je nie welke dat is)? en is die track ook op 12" verkrijgbaar? ik zie hier nl de meest bijzondere namen voor mash=up's die ik niet 1-2-3 commercieel verkrijgbaar acht ;) |
Dat is kortezman - My love, al eens eerder gezegd hier ergens dacht ik. |
|
|
| DjRV |
Jongens, ik begreep van iemand dat tracks als Oxia - Domino, Nathan Fake - Outhouse, The Sky Was Pink, valt onder de catagorie Neotrance. Iemand nog meer tracks in dit "genre" ? Vind het helemaal de .
Komt dichterbij in de buurt van trance dan alles wat er lately uitkomt.
imo uiteraard :) |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Asperge
Misschien al wat ouder maar deze luister/draai ik de laatste tijd erg vaak:
Chris Lake ft Emma Hewitt - Carry me away
|
is die al gereleased dan? erg vette track! hoorde m een paar maand geleden in Tong's show, sindsdien n beetje vergeten dat ie bestaat :p
| quote: | Originally posted by Asperge
House Of Pain - Jump Around (Micky Slims Speed Shamrocks Remix) |
idd, gaat dr in als koek bij t publiek, maar wel erg cheesy .. en weinig speciaal. alleen het originele deel is mooi, die breaks zijn nogal saai/onbruikbaar vind ik soms |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jongens, ik begreep van iemand dat tracks als Oxia - Domino, Nathan Fake - Outhouse, The Sky Was Pink, valt onder de catagorie Neotrance. Iemand nog meer tracks in dit "genre" ? Vind het helemaal de .
|
eerste keer dat ik dit hoor. als trance in neotrance echt als trance is bedoeld (zoals je jaren geleden trance-platen had van pvd, armin, cygnus x, rank 1 etc), dan vraag ik me af wie t woord/genre neotrance heeft bedacht. vind t maar n vreemd woord. zit weinig trance in naar mening, maar goed, wie ben ik ;)
ik zou platen van de likes als oxia, nathan fake, holden etc eerder minimal IDM house, tegen techno aan haast, noemen. t ligt soms wel tegen trance aan, maar niet vaak. outhouse & the sky was pink vind ik zelf vrij abstracte platen
maar das mijn idee ... misschien zijn mijn ideeen wel 'wayyyy behind ' ;) |
|
|
| Siesta |
quote:
Originally posted by Asperge
House Of Pain - Jump Around (Micky Slims Speed Shamrocks Remix)
Valt bij mij in de catagorie: Bleep house. Helemaal 10 x niks dus |
|
|
| magrec |
Neotrance ach ja grappig bedacht. Hoewel ik domino daar niet zo onder vind vallen, het zijn minimal/tech-house platen met een flinke ,melodieuze insteek rond de 125/127 bpm
Alles van bookashade, extrawelt, holden.
Mistress barbara - Barcelona
Guy J - self love
Beetje luisteren tussen de tech house en minimal op beatport en dan kom je echt heeeeel veel van dit soort muziek tegen. |
|
|
| Muppy |
hoe het ook moge heten, dat zijn zeker kicke tracks en ik wil daar ook zeker wel meer van hebben!Alvast bedankt voor de tips magrec:D |
|
|
| AirPole |
Bah, ik vind dat zo'n vies woord he. Afschaffen die hap. Maarre ik dacht juist dat producties als die van Leon Bolier e.a. onder neo-trance vielen?
Nathan Fake e.a. vallen daar volgens mij niet onder hoor. Als het dan toch een naam moet hebben, zou ik ook gaan voor 'Tech-House'. Net als die lekkere Essential Mix van Danny Howells laatst. Kanonnen wat een lekkere tracks!
:eyespop: |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
en een van de eerste tracks op EoL (weet zo ff de naam nie meer) lijkt verdacht veel op Mercury & Solace :nervous: :nervous: |
Nee, op BT - Dreaming, als op isos 2. Ik snap werkelijk waar niet dat je dat wilt als artiest, maargoed... |
|
|
|
|