return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment part VII (pg. 5)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by DjRV
Jongens, ik begreep van iemand dat tracks als Oxia - Domino, Nathan Fake - Outhouse, The Sky Was Pink, valt onder de catagorie Neotrance. Iemand nog meer tracks in dit "genre" ? Vind het helemaal de .

Julian Jeweil - Air conditionne
Sami Koivikko - Paajaasa
Sebastian Roya - Distancias / Distancias de noche
Sebastian Roya - Compresion (Rekleiner remix)
Marc Marzenit - Trozitos de navidad / Music save me
Minilogue - The leopard (Extrawelt remix)
Audiofly & Scarlett Etienne - Earsex (Sian warm red mix)

quote:
Komt dichterbij in de buurt van trance dan alles wat er lately uitkomt.

Goeie toelie inderdaad.. Behoorlijk mijn ding ook laatste tijd.

Heb nog wel meer titels maar dan moet ik thuis effe kijken.
DjRV
quote:
Originally posted by basd
Julian Jeweil - Air conditionne
Sami Koivikko - Paajaasa
Sebastian Roya - Distancias / Distancias de noche
Sebastian Roya - Compresion (Rekleiner remix)
Marc Marzenit - Trozitos de navidad / Music save me
Minilogue - The leopard (Extrawelt remix)
Audiofly & Scarlett Etienne - Earsex (Sian warm red mix)


Goeie toelie inderdaad.. Behoorlijk mijn ding ook laatste tijd.

Heb nog wel meer titels maar dan moet ik thuis effe kijken.


Tnx gap!!


als je nou meteen ff een ftpje open zet hehehe
magrec
quote:
Originally posted by AirPole
Bah, ik vind dat zo'n vies woord he. Afschaffen die hap. Maarre ik dacht juist dat producties als die van Leon Bolier e.a. onder neo-trance vielen?

:eyespop:


dat is k*t trance :p

owjah

Aril Brikha - winter
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF255851-01-01-01.mp3
Aril Brikha - berghain
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF255851-01-02-01.mp3

Dit draai ik dus zelf ook het liefst!
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
dat is k*t trance :p



echt zo ing keihard mee eens gewoon.
TOR
quote:
Originally posted by DjRV
Iemand nog meer tracks in dit "genre" ? Vind het helemaal de .


Marc Romboy & Stephane Bodzin - Phobos
Gui Boratto - Mr. Decay
...

Meer namen + algemene beschouwingen rond het genre hier:
http://www.tranceaddict.com/forums/...8&forumid=72&s=


De toekomst van trance :cool:
magrec
haha ik denk dat voor veel trance liefhebbers het tempo wel te laag zit.

Sowieso is de laatste paar jaar het tempo flin naar beneden gegaan van platen. Zat de prog van vroeger nog op 135 bpm nu komt die eigenlijk niet meer boven de 130 bpm uit.

Daarnaast wordt neo trance ook door techno dj's gedraaid (mistress barbara, sven vath, etc)
DjRV
quote:
Originally posted by magrec
haha ik denk dat voor veel trance liefhebbers het tempo wel te laag zit.

Sowieso is de laatste paar jaar het tempo flin naar beneden gegaan van platen. Zat de prog van vroeger nog op 135 bpm nu komt die eigenlijk niet meer boven de 130 bpm uit.

Daarnaast wordt neo trance ook door techno dj's gedraaid (mistress barbara, sven vath, etc)


Sja naja tempo hebben we al eerdere discussies over gehad ;)

Sky was pink draai ik ook gewoon op +7 procent.
Moest meteen denken aan de airwave platen van vroegah. Die waren ook ongeveer 130 bpm, en elke DJ had de pitch op +8 staan, klonken gewoon veel vetter dan.
basd
Nog effe een paar leuke platen:

Marek Bois - You got good ash (Andre Kraml remix)
Juergens - Love it
Klein & Zenker - Delusion
Tigerskin - Neontrance (Andre Kraml remix)
Pig & Dan - After Ibiza

Succes d'rmee :)
Zand|Man
youri donatz - freak untill you
dj jeroenski - lust for life
dr kucho and gregor salto - love is my game
milk and sugar - stay around (dj delicious and till west remix)
faithless - insomnia (rene amnesz and peter gelderblom remix)

Bleephouse, zoals siesta altijd zegt :)
Siesta
quote:
Originally posted by Zand|Man
youri donatz - freak untill you
dj jeroenski - lust for life
dr kucho and gregor salto - love is my game
milk and sugar - stay around (dj delicious and till west remix)
faithless - insomnia (rene amnesz and peter gelderblom remix)

Bleephouse, zoals siesta altijd zegt :)


hahaha idd :p ! Die bovenste is echt bleep van de hoogste plank! De rest kan me nog wel redelijk bekoren!

@win
Volgens mij komt de oldschool prog ook weer terug. Ik dacht dat dat helemaal dood was na die minimal hype, maar ik hoor zowaar in setjes van mensen als digweed en kleinenberg weer echte prog!
AirPole
Echt zo'n oude dikke tune he:

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement