return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Vette tunes van het moment part VII (pg. 26)
View this Thread in Original format
ThaMaestro
ik hoorde laatst op radio & tv tijdens n commercial van een of andere event een tune op de achtergrond die me bekend klonk in de oren, een of andere progressive/deep house tune. het event waar t om ging vind binnenkort plaats in de NDSM Docks te Amsterdam (of zo iets?) ..
gaat iemand enig belletje rinkelen over de tune die ik bedoel? of weet welk even tik bedoel? miss is mn omschrijving nogal erg kort/vaag, maar meer info heb k niet. o ja, k meende te zien dat Markus Schulz optreedt, evenals Marco V ...

die tune in de background is iig heel erg catchy, en erg relaxed naar mijn idee. heb m vaker gehoord, maar kan de naam dus niet meer herinneren :(
moogwai
Deadmau5 & Glenn Morrison - Contact
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Dub Mix)

Kippenvel :eyes:

Komt ver boven de "ene oor in, ander oor uit trance" uit :p
basd
quote:
Originally posted by ThaMaestro
ik hoorde laatst op radio & tv tijdens n commercial van een of andere event een tune op de achtergrond die me bekend klonk in de oren, een of andere progressive/deep house tune. het event waar t om ging vind binnenkort plaats in de NDSM Docks te Amsterdam (of zo iets?) ..
gaat iemand enig belletje rinkelen over de tune die ik bedoel? of weet welk even tik bedoel? miss is mn omschrijving nogal erg kort/vaag, maar meer info heb k niet. o ja, k meende te zien dat Markus Schulz optreedt, evenals Marco V ...

die tune in de background is iig heel erg catchy, en erg relaxed naar mijn idee. heb m vaker gehoord, maar kan de naam dus niet meer herinneren :(

http://partyflock.nl/party/90364:Pleasure_Island.html

Pryda - Armed schijnt de track te zijn die op de site van het feest gebruikt wordt, misschien is dat dezelfde? Niet gecheckt, site niet bekeken en ik ken die hele plaat niet.
TranceFool
Klopt helemaal Bas :D
Frenkieee
quote:
Originally posted by basd
Pryda - Armed schijnt de track te zijn die op de site van het feest gebruikt wordt, misschien is dat dezelfde? Niet gecheckt, site niet bekeken en ik ken die hele plaat niet.

Ga je schamen! :rolleyes:
basd
quote:
Originally posted by Frenkieee
Ga je schamen! :rolleyes:

Want?
ThaMaestro
quote:
Originally posted by basd
Want?

omdat Pryda momenteel in de fik staat! :D

/edit; de track die k in de background hoorde is idd Armed
Zand|Man
Hij is al een tijdje uit maar ik vind Joris Voorn - The Deep een erg lekker plaatje !
Muppy
quote:
Originally posted by Zand|Man
Hij is al een tijdje uit maar ik vind Joris Voorn - The Deep een erg lekker plaatje !

zn nieuwe album is ook weer heerlijk!!!:crazy:
ThaMaestro
quote:
Originally posted by Muppy

zeker. en weer zo'n lekkere ltd ed 3x12" :p .. die gaat van mij worden :D

Fkwebeman
quote:
Originally posted by Muppy

Net even wat nummertjes geluisterd, maar ik ga die cd morgen even halen dacht ik zo.
wat een verschrikkelijk lekkere deuntjes weer! :eyespop:
Frenkieee
quote:
Originally posted by ThaMaestro
omdat Pryda momenteel in de fik staat! :D

QFT.

@others: heb het album van Joris Voorn ook en moet zeggen, die doet het idd erg goed!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement