|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
INOX rip? |
Yep!
Stuk voor stuk geweldige sets :) |
|
|
| Andy__freak |
| quote: | Originally posted by Siesta
ik zal wel 230 jaar achterlopen
maar Armin van Buuren - Rush hour, is best een lekkere trancer vind ik |
Is pas uitgekomen hoor ;)
Voor mij Static - Blue Aerial (inc. Factoria remix)
en Oliver Smith - Nimbus! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by DjRV
Ja idd, was toch gewoon The Form Breaker - Clix ? Is dezelfde plaat iig :P |
Alleen zit er nu een vocal sample'tje in wat zegt: Workit.. Zal nu waarschijnlijk op een iets groter label uitkomen, aangezien Clix al een keer gereleased is.
Dat zie je wel eens vaker, dat nummers al een keer uit zijn gekomen en daarna veel wordt gedraait door bekende dj's, dat ze er een nieuwe edit van maken dmv een sample'tje toe te voegen en de tracknaam te veranderen.. En op de B-kant een remix van een bekendere producren/dj.. |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by MennoB
Alleen zit er nu een vocal sample'tje in wat zegt: Workit.. Zal nu waarschijnlijk op een iets groter label uitkomen, aangezien Clix al een keer gereleased is.
Dat zie je wel eens vaker, dat nummers al een keer uit zijn gekomen en daarna veel wordt gedraait door bekende dj's, dat ze er een nieuwe edit van maken dmv een sample'tje toe te voegen en de tracknaam te veranderen.. En op de B-kant een remix van een bekendere producren/dj.. |
Clix; http://www.discogs.com/release/929728 & http://www.discogs.com/release/750401
Work It is inmiddels ook uit; http://www.discogs.com/release/972266
hoop dat Kalkbrenner's Ich Muss Aus Dit Milieu Heraus ook serieuze airplay krijgt bij de verschillende dj's. wat n vette plaat blijft dat
en nog n mooie zomer-plaat; Lustral - Everytime (Funkagenda Remix) :crazy: |
|
|
| MennoB |
Zoals ik al dacht.. Eerst een soort van Promo uit brengen en als het een hit wordt nog maals releasen met verschillende remixen erop.. |
|
|
| magrec |
hoop dat Kalkbrenner's Ich Muss Aus Dit Milieu Heraus ook serieuze airplay krijgt bij de verschillende dj's. wat n vette plaat blijft dat |
idd vette plaat, volgende week donderdag draai ik hem wel ff in de gigant in apeldoorn, iig wat airplay voor die plaat ;) |
|
|
| Little Theseus |
| James Harcourt - Arachnofunk |
|
|
| Remy D |
| Dogzilla - Frozen (Vocal mix) vind ik echt weer helemaal geweldig. Ben echt een Dogzilla fan en die ga ik ook zeker niet missen op Dance Valley. De enige act/dj die ik echt wil zien voor de rest maakt het me niet zoveel uit. :crazy: |
|
|
| Frenkieee |
hoop dat Kalkbrenner's Ich Muss Aus Dit Milieu Heraus ook serieuze airplay krijgt bij de verschillende dj's. wat n vette plaat blijft dat |
Ik zag net dat Tiesto hem vandaag in zn Club Life gedraaid heeft. Daar heb je je airplay :) |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Ik zag net dat Tiesto hem vandaag in zn Club Life gedraaid heeft. Daar heb je je airplay :) |
idd, zie t nu ook, heb ff de checklist bekeken. toch mooi dat die plaat n beetje airplay krijgt :) |
|
|
| Frenkieee |
Hij is geIDed als Cirez D - Horizons
Release op 9 juli: Horizons and Tigerstyle (Mouseville006) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Hij is geIDed als Cirez D - Horizons
Release op 9 juli: Horizons and Tigerstyle (Mouseville006) |
Top! |