|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by Remy D
hier :) [[ LINK REMOVED ]]
en Airpole laat is wat horen dan gast :tongue2 |
had zelf ook al wat gevonduh maar deze is zwaar relaxed! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Freezel
Heb nog niks ontvangen :D :tongue2 |
Als Manual hem draait haak ik al snel af :haha: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by DjRV
Als Manual hem draait haak ik al snel af :haha: |
Moet jij weten.
Anyway, ik zal eens kijken of misschien een kleine sample kan uploaden ofzo. Maar er moet wel bijgezegd worden dat de hoofdmelodie zelf ongeveer al 4 jaar oud is en dus wat meer uplifting. De rest van de constructie is redelijk up-to-date IMO.
Ben trouwens heel, heel veel dank verschuldigd aan een persoon hier, degene die ik bedoel weet dat zelf, dus bij deze: bedankt ;)
Naja, hier een kleine sample.
Linkje |
|
|
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by TOR
Marc Romboy & Stephane Bodzin - Phobos |
Zo zwaar heerlijk!
Ik zal, nadat iemand anders het topic neotrance aanzwengelde, nu over psytrance beginnen.
Ik zie het woord psytrance namelijk wel eens vallen (in de DV-thread bijvoorbeeld), maar heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Iemand wat titels? Dank. |
|
|
| Muppy |
Tering wat een gave tune!!! :crazy:
Dave Dresden - Real ing high on duurugs :tongue2 :crazy: :eyespop: |
We all live...:D
Ik heb trouwens ook de versie zonder de vocals. Dave Dresden heeft bij het origineel alleen de vocals erover heen geplakt... |
|
|
| Muppy |
hier :) [[ LINK REMOVED ]]
|
Dat is gewoon de Thin White Duke remix volgens mij...al staat er Jacques Lu Cont remix:o |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Muppy
Dat is gewoon de Thin White Duke remix volgens mij...al staat er Jacques Lu Cont remix:o |
thin white duke = jacques lu cont. soms heten zn remixes ook wel 'Jacques lu Cont's Thin White Duke Mix' .. lekker dubbelop zeg maar, rood bloed ;)
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Ik zal, nadat iemand anders het topic neotrance aanzwengelde, nu over psytrance beginnen.
Ik zie het woord psytrance namelijk wel eens vallen (in de DV-thread bijvoorbeeld), maar heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Iemand wat titels? Dank. |
volgens mij is John OO Flemming psytrance. astral projection ook d8 ... of k haal die 2 nu met n heel ander sub-genre van trance door elkaar, maar ik dacht dat JOOF en AP psy zijn ... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
volgens mij is John OO Flemming psytrance. astral projection ook d8 ... of k haal die 2 nu met n heel ander sub-genre van trance door elkaar, maar ik dacht dat JOOF en AP psy zijn ... |
Fleming is in principe trance-DJ maar draait inderdaad veel psy, Astral Projection is full-on psy, net als bijv. Infected Mushroom. Je hebt ook nog progpsy, dat is wat relaxter, check bijv. Vibrasphere.
Erg veel weet ik er overigens niet van, Massive geloof ik wel.. Misschien dat hij effe meer kan toevoegen.
Anders moet je maar effe samples luisteren op www.psyshop.com |
|
|
| Frenkieee |
Thanks, will do. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by AirPole
Moet jij weten.
Anyway, ik zal eens kijken of misschien een kleine sample kan uploaden ofzo. Maar er moet wel bijgezegd worden dat de hoofdmelodie zelf ongeveer al 4 jaar oud is en dus wat meer uplifting. De rest van de constructie is redelijk up-to-date IMO.
Ben trouwens heel, heel veel dank verschuldigd aan een persoon hier, degene die ik bedoel weet dat zelf, dus bij deze: bedankt ;)
Naja, hier een kleine sample.
Linkje |
Sja naja sorry maar ik vind dit dus helemaal niks. Beatwise is het netjes afgemixed en klinkt het wel pompie, maar die melodie wordt ik echt niet vrolijk van.. |
|
|
| neoxiatec |
| ik vond het eerlijk wel chill, wil de orniganl mix wel horen inmiddels :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
ik vond het eerlijk wel chill, wil de orniganl mix wel horen inmiddels :) |
Das cool en iedereen zijn ding, maar dit soort tracks is precies wat ik echt puur verafschuw in de tegenwoordige trance meuk. Zit IMO niks geen emotie in, te simpel gewoon. |
|
|
|
|