|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Ilse de Lange - Great escape (Armin van Buuren remix)
Wel dikke remix hoor! damn!:eyes: |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by yahoo
Lake's Carry Me Away mogen ze errrug snel van mij releasen ;) |
x2! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Siesta
Ilse de Lange - Great escape (Armin van Buuren remix)
Wel dikke remix hoor! damn!:eyes: |
haha |
|
|
| neoxiatec |
| quote: | Originally posted by Siesta
Ilse de Lange - Great escape (Armin van Buuren remix)
Wel dikke remix hoor! damn!:eyes: |
van welke planeet kom jij? 3x bagger niks aan, geen tempo etc etc |
|
|
| ThaMaestro |
kan niet genoeg krijgen van de vocals in;
| quote: | | Joey Negro pres. Akabu - Im Not Afraid of the Future (DJ Fudge Mix) |
.... :eyes: :eyes: :cool: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
van welke planeet kom jij? 3x bagger niks aan, geen tempo etc etc |
hahaaha! Bij mij hoeft het niet allemaal te beuken hoor;)! ik vind het gewoon een dikke track, dik geproduceerd. Sowieso origineel is ook vet. |
|
|
| neoxiatec |
| orgineel is idd mooi, maar als hij niet geedit na dat ie op armin only is geweest vind ik het niks.. |
|
|
| ThaMaestro |
kent iemand de eerste track/acapella, en de daarop volgende track in deze clip; www.defected.com/eflyer/dfith/Movie.wmv
(lyrics: put your hands up in the air, put your hands up in the air => géén FLG ;))) |
|
|
| neoxiatec |
| bedoel je:acapela! -Put your hands up in the air? want die heb ik wel.. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
kent iemand de eerste track/acapella, en de daarop volgende track in deze clip; www.defected.com/eflyer/dfith/Movie.wmv
(lyrics: put your hands up in the air, put your hands up in the air => géén FLG ;))) |
nee sorry! en hijs ook niet van de Black & White Brothers.... |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by neoxiatec
bedoel je:acapela! -Put your hands up in the air? want die heb ik wel.. |
nee, ik bedoel echt 'gewoon' acapella. een acapella is n stukje gezongen tekst. in dit verband bedoel ik dus geen artiest met 'acapella', maar heb ik het gewoon over acapella zoals acapella gedeifineert is; (geknipte) vocals (uit n track), zonder instrumentale begeleiding, dus alleen zang.
| quote: | Originally posted by Muppy
nee sorry! en hijs ook niet van de Black & White Brothers.... |
idd, deze vocals zijn nieuw/anders. heb t gevoel dat dit n nieuwe plaat zal zijn van 't Defected label ... tenminste, das wel logisch |
|
|
| Fkwebeman |
| Die whitelabel remix van Red Carpet - Allright :crazy: |
|
|
|
|