|
Vette tunes van het moment part VII (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Heb afgelopen zaterdag 4 a 5x een plaat met een (mond)harmonica erdoorheen mogen horen....ben er nog niet overuit of ik die plaat kan waarderen of nie, maar wil toch ff de titel weten.... |
|
|
| Passiva |
| 'Sanim - Heater' toevallig? |
|
|
| ThaMaestro |
heerlijke plaat die op de nieuwe ISOS 6 staat;
| quote: | | Solaris Heights - Vice (Sydenham Dub) |
| quote: | Originally posted by Passiva
'Sanim - Heater' toevallig? |
om helemaal exact te zijn; "Samim - Heater" ;) |
|
|
| Siesta |
| Heater, 1 van de ibiza hitjes dit jaar. |
|
|
| ThaMaestro |
Underworld - Crocodile
gehoord in Sasha's EM van afgelopen weekend, live van Ibiza. niet alleen n geweldige EM, laat staan mix van Sasha, om nog maar te zwijgen van een de allermooiste livesets die k gehoord heb de laatste tijd (en die voor mij nu al n klassieker is), maar vooral met bovengenoemde plaat van Underworld een heeeerlijke afsluiter. perfect! |
|
|
| dj_spare |
| Sampler van ISOS6... 3 gruwelijk dikke platen en 1 iets mindere... ben bnieuwd naar het album! |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Sampler van ISOS6... 3 gruwelijk dikke platen en 1 iets mindere... ben bnieuwd naar het album! |
weet je al welke dr op de sampler komen dan? de hele TL van ISOS 6 is nl al wel (officieel) bekend. |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
Underworld - Crocodile
gehoord in Sasha's EM van afgelopen weekend, live van Ibiza. niet alleen n geweldige EM, laat staan mix van Sasha, om nog maar te zwijgen van een de allermooiste livesets die k gehoord heb de laatste tijd (en die voor mij nu al n klassieker is), maar vooral met bovengenoemde plaat van Underworld een heeeerlijke afsluiter. perfect! |
Underworld heb ik vandaag ook voor het eerst gehoord, kwaliteit!!:eyespop:
Sasha's mix ben ik benieuwd naar na deze lovende woorden. :) |
|
|
| Siesta |
die EM draai ik ook al 2 dagen grijs! Echt ING NIET NORMAAL! Zo vet he!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| ThaMaestro |
| quote: | Originally posted by Siesta
die EM draai ik ook al 2 dagen grijs! Echt ING NIET NORMAAL! Zo vet he!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
haha, ik ook. tevens ook de SHM EM en de set vanPrydz @ MTV Festival. de track @ 113 mins van Sasha's EM, is dat al de Underworld plaat? klinkt zo heerlijk 'balearic' zweverig, vooral als @ 113:30 die bass dr in 'rolt' :cool: |
|
|
| Ultravibe! |
Inderdaad een facking vette dikke set, wat een drive en energie zit hier in!:eek:
Op 113 minuten begint idd Underworld. Die plaat op 25 minuten is ook ziekelijk gaaf zeg!:eyespop: |
|
|
|
|